استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی در اجرای پروژه‌ها تعلل زیادی می‌کند. از مدت‌ها قبل وعده آبرسانی به منطقه ثروتمند غیزانیه را داده‌ام اما هنوز انجام نشده است.
کد خبر: ۵۹۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 15 April 2018

غلامرضا شریعتی صبح امروز در جلسه شورای سلامت خوزستان با انتقاد از شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی، اظهار کرد: این شرکت در رابطه با پروژه آب‌رسانی به غیزانیه کوتاهی بسیار زیادی کرده است.

به گزارش "تابناک" وی با بیان اینکه مشکل اجرای این پروژه از خود شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی است، افزود: از مدت‌ها قبل به مردم آن منطقه وعده آبرسانی داده‌ایم و تا کنون بالغ بر صد بار اجرای این پروژه را از کریمی پیگیری کرده‌ام اما آنقدر تعلل کرده‌اند که لوله‌ها گران‌تر شد.

استاندار خوزستان غیزانیه را با دارا بودن ۳۰۰ حلقه چاه نفت، منطقه‌ای ثروتمند توصیف کرد و عنوان کرد: این منطقه جمعیت بسیاری را تحت پوشش دارد و مردم با مشکلات بسیاری مواجه هستند. عدم خدمات‌رسانی به آن، نارضایتی مردم و تبعات اجتماعی بسیاری در پی دارد.

وی با بیان اینکه شرکت آبفار باید عرضه تصمیم‌گیری داشته باشد، گفت: پروژه‌های زیادی انجام شده اما کار در این شرکت کند است و مورد دلخواه من نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار