سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خطاب به رقبای تیمش که از طریق تخریب و تهمت به فکر رقابت با تیمش هستند، گفت: به رقبا می گویم که از طریق فوتبال پاک با ما وارد رقابت شوند نه از طریق تخریب.
کد خبر: ۵۹۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 15 April 2018

محمود فکری درخصوص دیدار حساس این هفته تیمش برابر نساجی، اظهارکرد: این بازی برای دو تیم حائز اهیمت است؛ برای ما می تواند حکم صعود و قهرمانی و برای حریف نیز می تواند حکم امیدواری برای صعود به لیگ برتر را داشته باشد.

وی بیان کرد: این دیدار شرایط خاص خودش را دارد و ان شاءالله که بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. همچنین امیدوارم مسابقه به صورت سالم برگزار شود و در نهایت نیز هر تیمی که بتواند خوب کار کند، برنده بازی باشد و به حقش برسد. ما سه بازی دیگر داریم و تلاش مان گرفتن حداکثر امتیاز این دیدارها است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ابراز امیدواری نسبت به ارائه فوتبال پاک در چند هفته پایانی لیگ یک و توجه ویژه مسوولان به این چند هفته، گفت: با توجه به حواشی هفته های اخیر خواهش من از آقای تاج و مسوولان سازمان لیگ و کمیته های اخلاق، انضباطی و دوپینگ این است که نظارت خود را به صد درصد برسانند. خدا را شکر در بحث داوری شاهد انتخاب داوران خوبی برای دیدارهای حساس هفته قبل بودیم و ان شاءالله در ادامه نیز به همین صورت باشد.

وی افزود: درخواست دارم که که کمیته دوپینگ نیز نظارت بیشتری به این مهم داشته باشد تا از این نظر نیز مشکل خاصی پیش نیاید و تیم ها کاملا سالم وار زمین شوند. همچنین بحث جادوگری و تخریب یکسری تیم ها توسط یکسری تیم ها مطرح است و تهمت هایی زده می شو د که امیدوارم کمیته اخلاق نظارت ویژه تری بر این بخش ها داشته باشد و مانع از تخریب باشگاه ها توسط هم شوند و نگذارند اخلاق در فوتبال از بین برود.

فکری بیان کرد: برخی تیم ها وارد فضایی شدند که فضای ناجوانمردانه است و باتوجه به این که از نظر فنی زورشان به تیم ها نمی رسد، می خواهند از طریق تخریب به هدف خود برسند. من به تمام رقبایی که با ما بازی دارند، می گویم که ما یک بار از این بابت ضرر دیدیم و اجازه نمی دهیم دوباره متضرر شویم، چرا که در نیم فصل اول متاسفانه باشگاه آلومینیوم اراک یک حرکت غیر اخلاقی را انجام داد و همان باعث شد در ادامه در دیداری خانگی اولین باخت خانگی را متحمل شویم و مطمئن باشید ما دیگر درگیر این حواشی نمی شویم و به رقبا می گویم که از طریق فوتبال پاک با ما وارد رقابت شوند نه از طریق تخریب. اگر قرار باشد به این روند خود ادامه دهند، بدانند که ما در زمین و با فوتبال پاک جواب آن ها را خواهیم داد تا دیگر چنین تهمت هایی را به ما نزنند و دیگر به فکر تخریب نباشند.

وی گفت: امیدوارم در بازی های باقی مانده، اخلاق را زیر سوال نبریم؛ همه چیز در قهرمانی و صعود خلاصه نمی شود و اخلاق و مردانگی مهمترین نکته ای است ک باقی می ماند. امیدوارم در یک فضای سالم همه به حق خود برسند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خطاب به افرادی که به فکر تخریب این تیم و شخص او هستند، عنوان کرد: از این افراد می خواهم با یک جویباری که لباس غیرت بختیاری را بر تن دارد از طریق تخریب و تهمت وارد نشوند. این اشتباه بزرگی است که در آینده نزدیک متوجه آن خواهند شد. تمام فکر و هدف ما این است که حرف مان را در زمین بزنیم و تاکنون هم به همین صورت بوده است و اصلا وارد حواشی نخواهیم شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: محمود فکری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار