حسن عباسی:
رئیس اندیشکده یقین گفت: آنان که می‌گویند مدافعان حرم به خاطر پول به سوریه رفته‌اند، گمراه هستند.
کد خبر: ۵۹۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 14 April 2018

حسن عباسی بعد از ظهر روز گذشته در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سردار علی‌محمد قربانی ضمن گرامیداشت یاد این شهید والامقام و تبریک عید مبعث، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم فدای امنیت و آرامش ایران اسلامی شدند و آنانکه به ناحق می‌گویند مدافعان حرم برای پول می‌روند گمراه هستند و آنانکه می‌گویند مدافعان حرم به خاطر پول به سوریه رفتند نقششان به مراتب بدتر از داعش است.

وی با بیان اینکه دشمنان جنگ امروز در عراق و سوریه را به نام جنگ سی‌ساله تعبیر می‌کنند که در انتهای آن اثری از اسلام باقی نمی‌ماند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم شهدای جنگ سی‌ساله جدیدی هستند که برای دفاع از ماهیت اسلام در خارج از مرزها می‌جنگند.‏

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: مظهر قدرت ما انسان‌هایی مانند شهید قربانی است که در جامعه زیر بیرق اسلام و قرآن و عشق به اهل بیت به گونه‌ای زندگی می‌کنند که انتهای زندگی آنها شهادت است.

عباسی افزود: یکی از شاخصه‌های شهید قربانی مدیریت انقلابی او بود؛ شهید قربانی ثابت کرد که می‌شود در هر پست و مقامی با روحیه جهادی و انقلابی کار کرد.

وی با اشاره به مسئولیت‌های متعدد شهید قربانی طی حیاتشان، عنوان کرد: این شهید والامقام در مسئولیت‌های مختلفی که داشت با روحیه انقلابی کار کرد و ثمره این کار نیز تربیت نیروهای مومن و انقلابی بود.

برچسب ها: شهید مدافع حرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار