امیر قلعه‌نویی گفت: برای ورزش کردن به حاشیه کارون رفتم و وقتی وضعیت آب کارون را دیدم گریه‌ام گرفت. از زباله‌ها و فاضلابی که به درون کارون می‌ریخت، متأسف شدم.
کد خبر: ۵۹۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 14 April 2018

امیر قلعه‌نویی اظهار کرد: خوزستانی که از نظر تولید و اقتصاد در کشور بسیار ثروتمند است، متاسفانه در مشکلات هم در ایران سرآمد است که امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

وی در رابطه با فعالیت‌هایش در شبکه‌های مجازی و انتشار مطالبی در مورد مشکلات جامعه، افزود: بیش از ده سال است که این نوع مطالب را می‌گویم. من خودم کسی هستم که با سختی بزرگ شده‌ام و درد جامعه را دیده‌ام و باید بگویم امروز شرایط جامعه ما به‌ویژه از نظر اقتصادی به گونه‌ای است که مردم دارند اذیت می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: من چون از دل همین مردم هستم، وظیفه خود می‌دانم به مسائل اجتماعی و اقتصادی مردم اشاره کنم، ضمن اینکه به هیچ وجه آدم سیاسی نیستم و یک فرد سنتی ‌مذهبی هستم.

وی گفت: من طول عمرم را پشت سر گذاشته‌ام و فقط عرض عمرم باقی مانده است و این‌گونه نیست که بخواهم در برابر برخی مشکلات و مسائل سکوت کنم.

قلعه‌نویی با تاکید بر ضرورت بیان مشکلات جامعه، عنوان کرد: صبح دو روز پیش برای ورزش کردن به حاشیه کارون رفتم و وقتی وضعیت کارون را دیدم گریه‌ام گرفت. زباله‌ها و فاضلابی را دیدم که به درون آب کارون می‌ریخت. واقعاً از این مسئله متأسف شدم. این درد است که باید گفته شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار