سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: اگر بتوانیم پشتیبان قوی پیدا کنیم حتما در صنعت نفت خواهم ماند
کد خبر: ۵۹۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 13 April 2018

فراز کمالوند، پس از تساوی تیمش برابر سپاهان در نشست خبری، اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی بود و سپاهان نیاز به برد داشت. برای این که بازی جوانمردانه باشد و حرفی برای ما در نیاید، دو نفر از جوانان را در این دیدار به میدان نفرستادم. در نیمه اول بهتر از سپاهان بودیم، اما در نیمه دوم آنها با استفاده از هوادارانشان توانستند فشار زیادی بیاورند و موقعیت‌های خوبی را نیز ایجاد کنند.

او ادامه‌ داد: خوشحال هستم که بازی تماشاگر پسندی را شاهد بودیم. می دانم که هواداران صنعت نفت نگران ماندن یا رفتن من هستند. اگر بتوانیم پشتیبان قوی پیدا کنیم حتما در صنعت نفت خواهم ماند، اما اگر غیر از این باشد، برای هر شخصی که در صنعت نفت کار خواهد کرد آرزوی موفقیت خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان ‌اضافه کرد: ما پیش از این در لیگ و جام حذفی مقابل سپاهان قرار گرفته بودیم که عملکرد خوبی داشتیم. در دو بازی آینده خود مقابل تراکتورسازی و استقلال خوزستان نیز با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا حرف و حدیث‌هایی که حتی امروز نیز می‌خواستند بسازند به وجود نیاید. ما در بازی امروز تا پایان جنگیدیم و مردانه بازی کردیم. شانس سهمیه نداریم، اما همیشه با شرف بازی خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار