مدیرکل بحران استانداری خوزستان:
مدیرکل بحران استانداری خوزستان گفت: خسارت عمده ای به علت بارش باران و وقوع طوفان در شهرهای استان خوزستان تا کنون اعلام نشده است.
کد خبر: ۵۹۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ 13 April 2018

کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: شب گذشته در رامشیر سه ترانس از مدار خارج شد ولی ظرف سه تا چهار ساعت مشکل قطع برق در شهر برطرف شد. همچنین در رامهرمز سیلاب داشتیم که خیلی زود این مشکل هم حل شد.

به گزارش"تابناک" وی با اشاره به اینکه در سایر شهرها مشکل آن چنان سختی نداشتیم، افزود: البته آن بارندگی که پیش بینی شده بود (ورود دو سوم بارندگی شدید ایلام به استان خوزستان) محقق نشد ولی باز هم بارندگی های خوبی در شهرهای استان داشتیم.

مدیرکل بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: با این بارندگی ها کانون های گرد و غبار اهواز برای مدتی نمناک، دبی رودخانه کمی افزایش و همچنین بخشی از ذخایر سدها هم افزوده شده که میزان دقیق آن را باید آب و برق اعلام کند.

حاجی زاده بیان کرد: در منطقه امامزاده عبدالله و صیدون بارندگی ۴۵ میلیمتری، ایذه و دهدز ۳۰ و رامهرمز نیز ۱۶ میلیمتری داشتیم.

وی عنوان کرد: هرچند تمام آن پیش بینی ها و اخطاریه های سازمان هواشناسی کشور محقق نشد ولی همیشه باید این اخطاریه ها را جدی گرفت؛ بر همین اساس تمامی پرسنل مدیریت بحران در آماده باش و فرمانداران نیز در حالت آماده باش هستند چون امکان تداوم این بارندگی ها تا عصر امروز وجود دارد.

مدیرکل بحران استانداری خوزستان در پایان یادآور شد: باران های بهاری، طوفان با سرعت بالای ۶۰ کیلومتر و رعد و برق شدید را روز گذشته داشتیم ولی تاکنون خسارت جانی و یا خسارت مالی بسیار عمده ای به این مدیریت اعلام نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار