خطیب جمعه شادگان:
خطیب جمعه شادگان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی تنها راه نجات اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۵۹۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ 13 April 2018

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شادگان که در محل مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر برگزار شد، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوا الهی اظهار کرد: تقوا توشه‌ای ارزشمند برای آخرت انسان است و باعث سعادت‌مندی در دنیا و آخرت می‌شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی، ارتشیان را سند افتخار جمهوری اسلامی و ایمان واقتدار مکتبی را مهمترین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی توصیف کردند.
خطیب جمعه شادگان ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیروی از منویات حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا، سد آهنینی در مقابل دشمنان و بیگانگان است

وی در بخش دیگری از خطبه های خود با تاکید بر لزوم توجه و عملی ساختن رهنمودهای مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی گفت: تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی و توجه مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام شرفی تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار حمایت از کالای ایرانی تنها راه نجات اقتصاد کشور است.

وی همچنین با تاکید بر عملیاتی شدن شعار حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: یکی از مهمترین نکاتی که در حوزه منظومه اقتصاد وجود دارد حمایت از کالاهای داخلی است که مقام معظم رهبری امسال را به این نام نام‌گذاری کردند.

خطیب جمعه شادگان در خاتمه گفت: امیدواریم با تلاش مردم و مسئولان امسال شاهد رونق گرفتن کارخانجات، تولیدی ها، صنایع بزرگ و کوچیک باشیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار