امام جمعه موقت آبادان:
امام جمعه موقت آبادان گفت: ارتش جمهوری اسلامی امنیت و پایداری کنونی را به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۵۹۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ 13 April 2018

حجت الاسلام علی نجیبی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار کرد: روز مبعث روزی است که خداوند بر تمام انسان‌ها و بشریت منت گذاشت و کامل‌ترین انسان را به‌ عنوان پیامبر انتخاب کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جمله‌ای می‌فرماید بعثت رسول اکرم (ص) بزرگ‌ترین حادثه تاریخ بشریت است، بر اساس سخن مقام معظم رهبری بعثت حضرت خاتم‌الانبیاء حادثه‌ای است که با اصل خلقت انسان باید مقایسه شود.

امام جمعه موقت آبادان با اشاره به وعده پیامبر برای رسیدن بشریت به کمال، گفت: هر که در مسیر اسلام و ایمان حرکت کند به کمال بشریت و اسلام محمدی می‌رسد و بزرگ‌ترین دانشمندان روانشناسان غربی به این نتیجه رسیدند که برای رسیدن به جامعه اسلامی باید خانواده سالم داشته باشیم.

نجیبی در مورد خصوصیات جاهلیت مدرن و امروزی بیان کرد: خصوصیت جاهلیت غلبه ارزش‌های مادی بر ارزش‌های معنوی، غلبه ثروت و قدرت بر معنویت، قدرت یافتن ثروتمندان با تطمیع فقیران، زور گویی ظالمان و غلبه کردن بر ضعیفان و انحراف افکار عمومی مردم است .

خطیب جمعه آبادان در مورد اقتدار کم‌نظیر کشورمان در مقابله با دشمنان انقلاب که در زمان حاضر برای نابود کردن اسلام متحد شده‌اند، گفت: با توجه به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی، کشور با وجود تمام مشکلات به جلو حرکت می‌کند.

وی با توجه به تقویت جریان‌های تکفیری و تروریستی برای نابودی اسلام و انقلاب اسلامی و طرح خاورمیانه بزرگ، گفت: اراده خداوند متعال، رهبری مقتدرانه، در صحنه بودن مردم بصیر و همیشه درصحنه و داشتن نیروی ارتش و انتظامی مقتدرانه مانع ایجاد فشار و تحریم‌ها شده است.

وی ضمن تکریم و تشکر از نیروی‌های متدین و متخصص ارتش گفت: ۲۲ فروردین سال ۱۳۵۸ را معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) روز ارتش نامیدند و در همان ماه‌های اول انقلاب نیروی ارتش درکنار مردم ازانقلاب دفاع کرد.

خطیب جمعه آبادان عنوان کرد: امنیت و پایداری که در منطقه ما است به خاطر وجود ارتش فداکار، مدرن ، متخصص و حرفه‌ای است و امنیت، ناموس، خاک و دین ما به خاطر جان‌فشانی‌های نیروی فداکار ارتش جمهوری اسلامی ایرانی است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار