مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان مطرح کرد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: باران شدید موجب سیل و آب‌گرفتگی در برخی از شهرهای استان از جمله شهرهای لالی، باغملک، رامهرمز، مسجدسلیمان، گتوند و اندیکا شد.
کد خبر: ۵۹۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ 13 April 2018

علی خدادادی در رابطه با خسارت بارندگی‌های اخیر استان خوزستان اظهار کرد: باران شدید موجب سیل و آب‌گرفتگی در برخی از شهرهای استان از جمله شهرهای لالی، باغملک، رامهرمز، مسجدسلیمان، گتوند و اندیکا شد که این مسئله امدادرسانی توسط جمعیت هلال‌احمر را به دنبال داشت.

وی افزود: باران اخیر در اهواز نیز خساراتی را به وجود آورد اما صدمات جانی که به امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر نیاز داشته باشد رخ نداد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره خسارات وارد شده در اهواز بیان کرد: باد و باران سبب وارد شدن خسارت به شبکه برق و شکستگی شاخه‌های درختان در مناطق سطح شهر شد.

خدادادی در تشریح امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر در شهرهای استان گفت: به ۸ خانوار عشایری روستاهای سرگچ و پیرموسی باغملک و 3 گردشگر در تپه‌های اطراف شهر میداوود امدادرسانی شد.

وی افزود: در شهر رامهرمز یک اتاق سنتی ساز واقع در زمین کشاورزی در بخش مشراگه از توابع شهر رامشیر که بر اثر بارندگی تخریب شده بود امداد رسانی شد.

خدادادی با اشاره اثرات طوفان در ایجاد برخی حوادث گفت: در محور تاراز – چلو تعداد ۱۶ خودرو به همراه ۶۰ سرنشین دچار حادثه شدند که در پایگاه تاراز توقف کردند.

وی عنوان کرد: در شهرهای مسجدسلیمان، گتوند و اندیکا نیز به دلیل باران‌های سیل آسا و آب‌گرفتگی معابر امدادرسانی به شهروندان و در شهر لالی امداد رسانی به عشایر کوچ رو که مناطق مختلف بخش‌هایی دچار آسیب شده بودند توسط جمعیت هلال‌احمر صورت گرفت.

 

منبع: فارس

منبع: فارس

برچسب ها: هلال احمر ، سیل ، آب گرفتگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار