رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرمشهر:
رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرمشهر گفت: اقدامات اولیه برای پلمپ شرکت الکل سازی فناوران انجام شده است و دادستان خرمشهر روز گذشته به مسؤولان مربوطه دستور پلمپ این شرکت را صادر کرد.
کد خبر: ۵۹۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 13 April 2018

رضا جاوید اظهار کرد: اقدامات اولیه برای پلمپ شرکت الکل سازی فناوران انجام شده است و دادستان خرمشهر روز گذشته به مسؤولان مربوطه دستور پلمپ این شرکت را صادر کرد و احتمالا امروز این دستور اجرا خواهد شد.

وی افزود: این کارخانه با وجود صدور دستور پلمپ آن هنوز فعال و مشغول به کار است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرمشهر گفت: پساب‌های این شرکت در محیط اطراف آن تخلیه شده است و با وزش باد فعل و انفعالات و عکس‌العملی از خود نشان می‌دهد و همین امر موجب پدید آمدن بوی نامطبوع در سطح خرمشهر و حاشیه شهرستان می‌شود.

وی عنوان کرد: اکنون منبع تولید این بوی نامطبوع پلمپ شده است و از بین رفتن این پساب‌های تخلیه شده نیازمند ایجاد یک نشست علمی و کار کارشناسی است.

جاوید اظهار کرد: ما اکنون برای از بین بردن این بوی نامطبوع گام اول را که پلمب شرکت است را برداشتیم و کنترل و مدیریت پساب‌ها گام دوم است.

وی افزود: با توجه به اینکه نظام ما نسبت به تعطیلی شرکت‌ها تمایل ندارد، اما باید این شرکت به سمت و سوی فعالیت بدون ایجاد آلایندگی حرکت کند و گام سوم ما باید راه‌اندازی مجدد این شرکت بدون مشکلات سابق باشد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار