مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک:
مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک گفت: ۴۰ نفر گردشگر آلمانی با حضور در یادمان شهدای گمنام اندیمشک به مقام شهدای گمنام ادای احترام کردند.
کد خبر: ۵۹۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 13 April 2018

 

۴۰ گردشگر آلمانی به شهدای گمنام اندیمشک ادای احترام کردند

بهمن پاپی عنوان کرد: بیش از یک میلیون نفر از زائرین راهیان نور در ایام نوروز از یادمان شهدای گمنام اندیمشک حضور یافته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

وی با اشاره به اسکان هفت هزار نفر از مهمانان نوروزی و زائران راهیان نور با استفاده از چادرهای شخصی در محوطه یادمان شهدای گمنام افزود: بیش از ۱۶ هزار نفر از هموطنان اهل سنت، دانشجویان آفریقایی و اروپایی، اقلیت‌های دینی و مهمانان خارجی در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حاضر شده و به راهیان سرزمین نور پیوستند.

مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک با اشاره به حضور گردشگران آلمانی در یادمان شهدای گمنام اندیمشک تصریح کرد: ۴۰ نفر گردشگر آلمانی پس از حضور در شهرستان اندیمشک در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حضور یافته و به مقام شامخ شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

وی گفت: یادمان شهدای گمنام اندیمشک در تمام ایام سال آماده پذیرایی از مهمانان، مسافران، شهروندان خوزستان و همه ارادتمندان به شهدای دوران دفاع مقدس است.

پاپی اظهار کرد: حسینیه یادمان شهدای گمنام اندیمشک آمادگی اسکان روزانه بیش از ۵۰۰ نفر در ایام زیارت اربعین حسین و دوره برگزاری اردوهای راهیان نور را دارا می‌باشد.

 

منبع: مهر

برچسب ها: اندیمشک ، راهیان نور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار