شهردار بندر ماهشهر:
شهردار بندر ماهشهر با بیان اینکه این شهرستان به زودی به قطب گردشگری استان خوزستان تبدیل می‌شود، گفت: درهای سرمایه‌گذاری به سوی صنایع پتروشیمی باز است و از پتروشیمی‌ها دعوت می‌کنیم در بندر ماهشهر اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.
کد خبر: ۵۹۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 13 April 2018

مجاهد نظارات اظهار کرد:‌ شهرداری بندر ماهشهر در سال‌های اخیر پروژه‌های زیرساختی بسیار خوبی در زمینه توسعه گردشگری اجرا کرده و اقدامات خوبی نیز در این راستا صورت گرفته است.

وی افزود: پارک خور سیف، پارک ساحلی مجیدیه و راه‌اندازی کشتی تفریحی نمونه‌ای از این اقدامات است که با استقبال بی‌نظیر شهروندان و میهمانان و مسافران نوروزی مواجه شده و امسال نیز همچون سال‌‌های گذشته گردشگران و مسافران زیادی را به سوی خود جذب کرد.

شهردار بندر ماهشهر با بیان اینکه این شهرستان به زودی به قطب گردشگری استان و کشور تبدیل خواهد شد، عنوان کرد: با سرمایه‌گذاری پتروشیمی مارون و همکاری شهرداری و شورای شهر بندر امام عملیات احداث بزرگ‌ترین پارک آبی کشور در بندر ماهشهر آغاز شده و همین موضوع در کنار وجود دیگر زیرساخت‌ها، این شهرستان را به قطب گردشگری استان تبدیل خواهد کرد.

نظارات گفت: از دیگر پتروشیمی‌های منطقه نیز دعوت می‌کنیم همچون پتروشیمی مارون در بحث دیگر طرح‌ها و پروژه‌ها اقدام به سرمایه‌گذاری کرده و این اطمینان را خواهیم داد شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر نهایت همکاری و مساعدت را با آنها داشته باشیم.

وی اظهار کرد: شهرستان بندر ماهشهر مستعد سرمایه‌گذاری‌ است و در این زمینه ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که با استفاده و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌توان تحول عظیمی در زیرساخت‌ها و توسعه اقتصادی و گردشگری ایجاد کرد.

شهردار بندر ماهشهر در پایان افزود: درهای بندر ماهشهر به سوی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به ویژه صنایع پتروشیمی فعال در این شهرستان باز است و از طرح‌های سرمایه‌گذاری با تمام توان حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

 

منبع: فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار