فرمانده سپاه ولیعصر(عج):
فرمانده سپاه خوزستان گفت: یکی از اهداف راه اندازی قرارگاه جهادی در احمد فداله جذب و تشویق مردم برای خدمت رسانی است و اکنون هم بخشی از گروه‌های جهادی استان‌های مختلف برای ارائه خدمات محرومیت زدایی در این منطقه مستقر شده‌اند.
کد خبر: ۵۹۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ 13 April 2018

سردار حسن شاهوارپور با اشاره به راه‌انداری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در احمد فداله اظهار کرد: منطقه احمد فداله یکی از مناطق محروم استان خوزستان است و بالاترین ضریب محرومیت را دارد.

وی افزود: یکی از کارهایی که نیروهای جهادی بسیج پیگیری کرده‌اند حضور در این منطقه محروم است و حدود چهارسال است که گروه‌های جهادی برای کمک به مردم در این منطقه حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم را مایه امیدبخشی به مردم دانست و عنوان کرد: حضور گروه‌های جهادی باعث امید در منطقه شده و همچنین گروه‌های جهادی توانسته‌اند نگاه مسئولان را به این مناطق جلب کنند و حضورشان در این مناطق را بیشتر کنند.

وی به برخی از خدمات انجام شده در منطقه احمد فداله توسط گروه‌های جهادی و قرارگاه احمد فداله اشاره کرد و گفت: خدماتی همچون برق‌رسانی و ترمیم جاده‌ها، ساخت مساجد، ساخت خانه عالم، ساماندهی بیش از ٣۰چشمه آب و رساندن آب به نزدیک منازل و ساخت ۴۰۰چشمه سرویس بهداشتی و خدمات دیگری که مردم این منطقه از آن‌ها محروم بوده است توسط گروه‌های جهادی و قرارگاه احمدفداله صورت گرفته است و این خدمات باید توسعه پیدا کند.

وی افزود: یکی از مشکلات مردم این منطقه نبود جاده است و مردم برای تردد مشکل دارند به همین منظور قرارگاه احمد فداله در این منطقه راه اندازی شد تا مشکلات مردم را به کمک خودشان حل کند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف راه اندازی قرارگاه جهادی در احمد فداله جذب و تشویق مردم برای خدمت رسانی است و اکنون هم بخشی از گروه‌های جهادی استان‌های مختلف برای ارائه خدمات محرومیت زدایی در این منطقه مستقر شده‌اند.

وی اظهار کرد: یکی از رویکردهای قرارگاه احمد فداله این است که ما تمرکزمان را در این منطقه بیشتر کنیم و با کمک مردم بخشی از مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: عمده فرزندان این منطقه در زمینه تحصیل مشکل دارند و پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی، ترک تحصیل می‌کنند چراکه برای تحصیل باید به شهر بروند و به دلیل سخت بودن تردد از ادامه تحصیل منصرف می‌شوند.

وی از مساعدت استاندار خوزستان برای آبادانی این منطقه خبر داد و گفت: استاندار در سفری که به این منطقه آمد از مسئولان خواست که طرح‌های خودشان را برای تقویت زیرساخت‌های این منطقه ارائه بدهند.

شاهوارپور عنوان کرد: لازمه پیشرفت و تسریع در خدمات‌‌رسانی در ابن منطقه این است که رویکرد حضور دائمی وجود داشته باشد که این قرارگاه می‌تواند این هدف را تقویت کند و همچنین مشکلات را پیگیری کند و به مسئولان انتقال بدهد.

وی افزود: با توجه به مستعد بودن این منطقه برای پرورش دام، شغل اکثریت مردم دامپروی است و دام مورد نیاز مردم شهر را تامین می‌کنند به همین منظور در این قرارگاه اکیپ‌هایی برای مشاوره اقتصادی حضور دارند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) اظهار کرد: هم‌زمان با این منطقه به شش منطقه دیگر در سطح استان با رویکرد آبادانی و پیشرفت خدمات‌رسانی می‌شود.

وی افزود: سپاه در شهرهای شادگان، حمیدیه، شوشتر، شعیبیه، لالی، منطقه شهیون و منطقه سوسن با رویکرد آبادانی، در حال خدمت رسانی است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار