رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران:
رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران با اشاره به تلاطم بازار ارز در ایران، ارز را به کودکی تشبیه کرد که ناپدری بالای سرش است و در تربیتش کم کاری شده است.
کد خبر: ۵۹۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 13 April 2018

عدنان موسی پور اظهار کرد:شرایط مناسبی برای رشد و نمو طبیعی این کودک نوپا در گذشته و چه در حال فراهم نبوده بنابراین متاثر از عوامل محیطی متلاطم و تعریف نشده اطرافش، یاغی و سرکش شده است.

وی افزود: این فرزند بد سرپرست با تربیت ناصحیحش، هر از گاهی با نمایش حرکات تند و نامرتبط، لزره بر اندام تمامی ارکان اقتصادی و غیر اقتصادی خانواده انداخته و پدر به ناچار جهت کاهش تلاطم ایجاد شده و حفظ سکان خانواده، سیلی محکمی نثار این فرزند ناخلف خود می کند. مصوبه اخیر هیات دولت همانند همان سیلی بود که اثرش کوتاه مدت است.

موسی پور تصریح کرد: برای کنترل حرکات تند و خطرناک این بچه این سیلی لازم و بجا بود اما آیا با این سیلی و این روش تربیتی این بچه درمان میشود؟ آیا سیلی درمانی روش مناسبی هست؟ آیا این روش تربیتی و کنترلی در این زمان و شرایط جامعه مفید خواهد بود؟ آیا این پدر می تواند همانند برخی پدران چند دولت قبل همواره کمربند بدست، به کنترل اعمال و رفتار فرزندش بپردازد؟

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر عنوان کرد: باید پذیرفت که دیگر روش های قدیمی و تکراری در بازار ارز کارساز نیست و باید تصمیم قاطعانه گرفته شود و مقدمه این تصمیم اعتراف به اشتباهات گذشته و فعلی است.

وی در خاتمه اضافه کرد: راه درمان این است که این فرزند باید با دوستان خوب معاشرت داشته باشد و شرایطی فراهم شود که انرژی و پتانسیل ارز در مسیر صحیح و طبیعی استفاده شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار