رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ساختاری که ما امروز در سازمان جهاد کشاورزی داریم مربوط به 15 سال پیش است و جوابگوی نیاز نیست.
کد خبر: ۵۹۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ 12 April 2018

کیخسرو چنگلوایی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان که امروز (23 فروردین) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس ماده 112 قانون پنج‌ساله ششم مقرر شده که مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان مشخص شوند و بر اساس بند سوم این ماده مقرر شده بین 20 تا 25 درصد حقوق ثابت کارکنانی که در این مناطق عملیاتی هستند، اضافه شود.

وی افزود: 16 شهرستان و بخش خوزستان در این مناطق قرار گرفته اند و امیدواریم این مقررات اجرایی شوند. اکنون مناطق مشخص شده و به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خوزستان شرایط اقلیمی مساعدی ندارد، گفت: در چند سال اخیر ریزگردها در خوزستان مهمان دائمی ما شده‌اند و اثرات روانی و اقتصادی آن بر کلیه زیربخش‌ها و منابع انسانی موجب شده بسیاری از نخبگان به دنبال مهاجرت باشند.

چنگلوایی تصریح کرد: هر دستگاه اجرایی می‌تواند در صورت تشخیص، 10درصد از پست‌های خود را به عنوان نیروی کار معین دنبال کند و خواهشمندیم این اختیارات به استان‌ها داده شود.

وی با بیان اینکه خوزستان در بخش کشاورزی قطب اول تولید کشور است، گفت: 14.5 درصد کل تولیدات کشور در خوزستان است. اکنون 16 میلیون تن در سال تولید داریم که بر اساس برنامه ای که تنظیم کرد‌ه‌ایم قرار است این مقدار به 27 میلیون تن برسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: ساختاری که ما امروز داریم مربوط به 15 سال پیش است. با توجه به طرح 550 هزار هکتاری که 500 هزار هکتار آن در خوزستان است و همچنین برخی شهرستان‌های جدید، ساختار فعلی ما جوابگوی نیاز نیست.

چنگلوایی عنوان کرد: با توجه به ماموریتی که بخش کشاورزی استان دارد که برخی بخش‌های آن ملی است، خواهشمندیم این اجازه داده شود که با توجه به پست‌های موجود، ساختار تشکیلاتی را ارتقا دهیم.

 

منبع: ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار