رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان خبر داد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: در یکی از مصوبات شورای اداری خوزستان موفق به دریافت مجوز 200 شاخص شدیم تا از طریق آن عملکرد دستگاه‌های اجرایی سنجیده شود.
کد خبر: ۵۹۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰ 12 April 2018

امید حاجتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان که با حضور معاون رئیس جمهور در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزارشد، اظهار کرد: بر اساس تکلیف قانونی در سال گذشته تعداد 8 جلسه شورای راهبردی استان برگزار شد که این جلسات 42مصوبه را به همراه داشت.

وی افزود: از تعداد 42 مصوبه تعداد 38 مصوبه اجرایی و 4 مصوبه دیگر در برنامه های آتی شورا قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: ظرف 2سال گذشته طرح احراز هویت بر خط یعنی حذف شناسنامه و کارت ملی است در ادارات دولتی در این شورا مصوب شد که استان خوزستان یکی از استان‌هایی بود که این طرح را اجرایی کرد.

حاجتی انجام پروژه های مطالعاتی و طرح سازمان‌های مجازی و مدیریت نیروهای ناکارامد استان از دیگر مصوبات شورای راهبردی عنوان کرد، و افزود: استان خوزستان آمادگی دارد این طرح را به صورت پایلوت انجام دهد.

وی با اشاره به تدوین شاخص های اختصاصی پیشنهادی استان به عنوان یکی از مصوبات مهم شورای راهبردی بیان کرد: در این مصوبه موفق به دریافت مجوز 200 شاخص شدیم تا از طریق آن عملکرد دستگاه های اجرایی سنجیده شود.

حاجتی عنوان کرد: پس از تدوین شاخص‌ها برای هر دستگاه بر اساس برنامه های اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل دستگاه ها نیز باید برنامه های خود را بر اساس همین شاخص ها تدوین کنند.

حاجتی با تاکید بر اینکه بودجه های مورد نظر بر اساس شاخص های مهم تعیین می‌شود، گفت: هر شاخصی که به نوعی بر رفاه عمومی مردم در استان اثر گذار است را شناسایی و برنامه های خودمان را بر اساس ان تدوین می‌کنیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار