دبير هیأت تيراندازي استان قم خبر داد
دبير هیأت تيراندازي استان قم گفت: تيراندازان قم در پيكارهاي انتخابي براي كسب سهميه اعزام به مسابقات كاپ جهاني اين رشته با حريفان خود رقابت مي‌كنند.
کد خبر: ۵۸۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 12 April 2018

به گزارش تابناک قم،محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: در سال جاری بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی مهمترین میدان پیش‌روی تمامی ورزشکاران کشورمان در همه رشته‌ها از جمله تیراندازی و رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی آن است.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر اتفاقات بسیار خوبی در تیراندازی قم رخ داده و با راهیابی چند تن از بانوان و مردان این رشته به اردوی تیم‌های ملی راه یافته‌اند، نتیجه این شد که تیراندازان ما به چندین رقابت برون‌مرزی اعزام شدند و کسب نخستین مدال تاریخ تیراندازی قم از پیکارهای سال 2015 قهرمانی آسیا نتیجه این پیشرفت بود.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم اضافه کرد: با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را پیش‌رو داریم، کادر فنی تیم ملی با هدف ارزیابی عملکرد ملی پوشان در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی و همچنین اهداف پروازی از دوم تا هفتم اردیبهشت در یک رقابت برون‌مرزی به میدان می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی در شهر چانگ‌وون کره جنوبی میدان است که 10 تن از تیراندازان شاخص کشورمان به منظور حضور در آن روز سی‌ام فروردین‌ماه اعزام خواهند شد تا از دوم اردیبهشت در آن به رقابت با حریفان خود بپردازند.

متقیان‌نژاد عنوان کرد: تیم‌های ملی تیراندازی در رشته‌های تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی کاپ جهانی کره‌جنوبی با حریفان خود پیکار می‌کنند، در حالی که در رشته تفنگ 10 تیرانداز متشکل از پنج بانوی تیرانداز و پنج تن در ترکیب تیم مردان در ماده‌های 10 متر، 50 متر سه وضعیت و میکس 10 متر مسابقه می‌دهند.

وی افزود: در رشته تپانچه نیز 10 ملی‌پوشان کشورمان در هر دو بخش مردان و بانوان برای کسب عناوین برتر ماده‌های 25 متر خفیف، 10 متر انفرادی و 10 متر میکس در چانگ‌وون به میدان خواهند رفت، ضمن اینکه رقابت‌های رشته تیراندازی به اهداف پروازی در تراپ آقایان و بانوان، اسکیت آقایان و میکس تراپ به انجام می‌رسد و هشت نماینده ایران در این مسابقات حضور می‌یابند که امیدواریم نمایندگان قم با کسب سهمیه این رقابت‌ها یک گام دیگر در مسیر رسیدن به مجوز حضور در بازی‌های آسیایی 2018 نزدیک‌تر شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار