رئیس هیئت کشتی خوزستان مطرح کرد
رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی در تهران برگزار شد که همه اعضا بر بازگشت رسول خادم اتفاق‌نظر و اصرار داشتند.
کد خبر: ۵۸۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 11 April 2018

سیدحسین مرعشیان اظهار کرد: چند روز پیش مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی در تهران برگزار شد که همه اعضا بر بازگشت رسول خادم اتفاق‌نظر و اصرار داشتند و بار دیگر با استعفای وی مخالفت شد و اعضا به او تکلیف کردند که به جایگاه خود برگردد که بالاخره خادم هم قبول کرد و به محل کار خود برگشت.

وی درباره اینکه آیا خادم برای بازگشت شرایط خاصی داشت یا خیر گفت: خیر، وقتی به وی تکلیف شد به او گفتیم که در جلسه دو ماه قبل از اعضای مجمع حداکثر رای را آورده‌ای و باید از تصمیم مجمع تمکین کنی و به نظرات احترام بگذاری که وی به این تصمیم احترام گذاشت و برگشت، اما یک سری انتظارات دارد که مثلا در برخی مسائل پیگیری بیشتری صورت بگیرد که امیدواریم انجام شود و خواسته‌های وی در حال پیگیری نیز هست ولی باید سرعت پیگیری‌ها بیشتر شود.

رئیس هیئت کشتی استان خوزستان درباره رویدادهای پیش رو در کشتی خوزستان، بیان کرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین رویداد ما در روزهای آینده درباره کشتی استان، مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی است که در روزهای 29 و 30 تیرماه در تهران برگزار می‌شود و ما حدود 20نماینده از خوزستان در این رقابت‌ها داریم که امیدوارم دست پر از این میدان بیرون بیایند.

 

منبع: فارسی

برچسب ها: کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار