سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است تیمش به دلیل میزبانی موظف است سه امتیاز دیدار با پیکان را کسب کند.
کد خبر: ۵۸۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ 04 April 2018

فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان حاضر شد و اظهار کرد: بازی با پیکان سخت است زیرا این تیم انگیزه‌های زیادی برای کسب سهمیه‌های آسیایی دارد. پیکان حریف خوب و قوی برای ما خواهد بود. ما هم به دلیل میزبانی انگیزه‌های خود را داریم و به دنبال کسب پیروزی هستیم. تیم ما مشکلات خاص خود را دارد و یکی دو بازیکن را در اختیار نداریم.

سرمربی صنعت نفت اضافه کرد: سعی کردیم در بازی فردا به جوانان خود بازی دهیم. سخت است تیم‌هایی مثل صنعت نفت را در پایان فصل در آمادگی نگه داشت زیرا نه انگیزه‌ای برای کسب سهمیه است و نه ترسی از سقوط به دسته پایین‌تر. سعی می‌کنیم بیشتر روی مسائل روحی و روانی کار کنیم تا فنی و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

کمالوند درباره مصدومان و محرومان تیمش بیان کرد: سعید لطفی، سوشا مکانی و حسین بغلانی و دو بازیکن دیگر را به علت مصدومیت در اختیار نداریم اما بازیکنان جانشینی داریم که در دیدار فردا آن‌ها را به بازی بگیریم. بغلانی از ناحیه زانو مصدومیت دارد و سوشا نیز با کشیدگی عضله مواجه شده است. ما دوست داریم اگر توانمان می‌رسد به رده هفتم نیز صعود کنیم. البته اولویت ما حفظ جایگاهی است که الان در آن قرار داریم و حضور صنعت نفت در نیمه بالایی جدول است که می‌تواند نتیجه خوبی برای این تیم باشد. اگر در این فصل حمایت و پشتیبانی از ما صورت می‌گرفت حتی می‌توانستیم به رتبه‌های بالاتر نیز فکر کنیم.

سرمربی صنعت نفت اضافه کرد: من آدم دروغگویی نیستم. اگر حرفی تا الان زده‌ام قصد بدی نداشته‌ام و دوست نداشتم که بی‌احترامی صورت بگیرد. شاید نوع بیانم بد بوده است. خوشحالم که تا الان به حرف‌هایی که زده‌ام عمل کرده‌ام. وضعیت باشگاه اگر تغییر نکند، احتمال ماندن من در صنعت نفت بسیار ضعیف است. این که می‌گویم نمی‌مانم به این معنا نیست که بخواهم جای دیگری بروم. با این که دو پیشنهاد لیگ برتری دارم که از هفته‌های قبل با من صحبت شده است. به آن‌ها نیز گفته‌ام منتظر شرایط نفت آبادان هستم تا کاری را که در این تیم شروع کردم به اتمام برسانم.

او ادامه داد: ما هنوز هم بدهی زیادی به بازیکنانمان داریم. ۳۵ درصد از پول فصل پیش و ۵۰ درصد از قرارداد امسالشان را هنوز دریافت نکرده‌اند. دو سه بازیکن خارجی ما بیش از ۵۰ درصد از قرارداد خود را گرفته‌اند. هر چه پول به باشگاه تزریق می‌شود صرف بدهی‌های گذشته می‌شود و هنوز هم بدهکار هستیم. البته نکته دیگری هم وجود دارد که آن بالا رفتن توقع مردم از ما است. البته خدا را شکر می‌کنم که ۸۰ درصد مردم از عملکرد من راضی هستند.

کمالوند همچنین درباره ماندن در آبادان اذعان کرد: دو سه بازیکن ما حتی ۸۰ درصد از قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند که جزو بازیکنان تاثیرگذار ما هستند. مردم از من برای فصل بعد انتظار کسب سهمیه دارند و اگر چنین مشکلاتی حل نشود، من لزومی به ماندن در آبادان نمی‌بینم. حتی به بازیکنانم نیز گفته‌ام که بگذارید فصل تمام شود و اگر مشکلات حل نشد به پیشنهادهایتان فکر کنید. اگر تغییرات ایجاد نشود من نمی‌توانم انتظارات مردم را برآورده کنم و وقتی نتوانم این کار را انجام دهم فکر می‌کنم حضورم در این باشگاه تاثیر نداشته باشد. باشگاه ما امسال بین ۷ تا ۷ و نیم میلیارد تومان به تمام بازیکنان و کادر فنی پول داده است. ما پول نداریم و اتفاق جدیدی هم نیفتاده است که امیدوار باشیم. باشگاه به خوبی از خواسته‌های من مطلع است. من می‌خواهم تیمی قوی داشته باشیم که بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار در آن حضور داشته باشند. من نمی‌خواهم ریالی به قراردادم اضافه شود و تنها می‌خواهم خواسته‌هایم برای جذب بازیکنان و پرداخت مطالبات آن‌ها تحقق پیدا کند. مطمئن باشید تراکتورسازی و سپاهانی که پایین‌تر از ما قرار دارند سال بعد تیم‌های قدرتمندتری خواهند بود و ما نیز باید به اندازه آن‌ها قوی شویم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار