مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خوزستان:
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این‌که در ایام نوروز هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در اهواز حدود 8700 تومان عرضه شده است، گفت: با توجه به این‌که بسیاری از کشتارگاه‌ها در ایام نوروز فعالیت ندارند و مصرف خانواده‌ها نیز به دلیل دید و بازدیدهای نوروزی افزایش پیدا می‌کند، افزایش قیمت مرغ کشتار روز امری طبیعی است.
کد خبر: ۵۸۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 04 April 2018

مسعود احمدی اظهار کرد: تاکنون حدود یک ‌هزار و 600 تن مرغ منجمد، 12 هزار کارتن تخم‌مرغ، 300 تن گوشت منجمد، یک‌ هزار و 700 تن برنج، 30 تن شکر و حدود 2 هزار تن میوه برای ایام نوروز در بازار توزیع شده است.

وی افزود: توزیع اقلام نوروزی تا امروز فروردین ادامه خواهد داشت؛ البته ممکن است این تاریخ تا پایان فروردین نیز تمدید شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در خصوص قیمت مرغ کشتار روز در ایام نوروز گفت: مرغ کشتار روز قیمت مصوب دولتی ندارد و با توجه به میزان عرضه و تقاضا، قیمت آن قابل تغییر است.

احمدی تصریح کرد: با توجه به این‌که بسیاری از کشتارگاه‌ها در ایام نوروز فعالیت ندارند و مصرف خانواده‌ها نیز به دلیل دید و بازدیدهای نوروزی افزایش پیدا می‌کند، افزایش قیمت مرغ کشتار روز امری طبیعی است.

وی ادامه داد: در ایام نوروز، مرغ کشتار روز در اهواز حدود 8 هزار و 700 تومان و در شهرستان‌ها تا حدود 8 و 800 تومان نیز فروخته شده است که این افزایش قیمت نیز قابل درک است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: مرغ کشتار روز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار