مدیرکل ستاد بحران خوزستان مطرح کرد:
مدیرکل ستاد بحران استان خوزستان استفاده از مواد اشتعالزا ، نبود وسایل اطفای حریق و ازدحام جمعیت را از عوامل افزایش تلفات و گسترش آتش سوزی در قهوه‌خانه کیان (کوی علوی) اهواز اعلام کرد.
کد خبر: ۵۸۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 03 April 2018

کیامرث حاجی زاده با بیان اینکه این حادثه در منطقه پرازدحام و در کنار بازارچه محلی کیان اهواز روی داده است، گفت: آتش نشانان با دشواری به محل حادثه رسیدند و این از دلایل اصلی گسترش تلفات و آتش سوزی بوده است.

حاجی زاده افزود : با هدف پیشگیری و سرعت عمل ماموران آتش نشانی و امدادی در مناطق پر ازدحام اهواز از جمله ایستگاه آتش نشانی کوی علوی (کیان) اهواز احداث خواهد شد.

وی ادامه داد : قهوه خانه ها در اهواز و دیگر شهرهای استان به دلیل استفاده از مواد چوبی و اشتعال‌زا در فضای داخلی و نداشتن کپسول های آتش نشانی ، مکان هایی خطرناک در مقابل حریق هستند و نیاز است که این اماکن بزودی ایمن سازی شوند.

ساعت یک و 5 دقیقه بامداد امروز (چهاردهم فروردین ماه) گزارش وقوع حریق در یک قهوه‌خانه در بازار کیان اهواز واقع در نبش خیابان مدرس به مرکز آتش نشانی اهواز اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله اکیپ‌های آتش‌نشانی از سه ایستگاه همجوار به محل حادثه اعزام شدند .

11 نفر در این حادثه آتش سوزی کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار