دبير هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد
دبير هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از آغاز تمرينات و برنامه‌هاي آماده‌سازي بانوان كونگ‌فوكار قم براي مسابقات كشوري سال 1397 و تجليل از برترين‌هاي نيوكونگ‌فو قم خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 26 March 2018

به گزارش تابناک قم،علی قنبری اظهار کرد: موضوع آغاز تمرینات آماده‌سازی تیم‌های رده‌های سنی مختلف کونگ‌فو بانوان قم به منظور حفظ آمادگی آنها برای اعزام تیم منتخب هیأت به مسابقات کشوری سال جاری به اطلاع تمامی بانوان کونگ‌فوکار رسیده است.

وی ادامه داد: به همین منظور از همه مربیان فعال بخش بانوان در هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم در بخش بانوان دعوت شده تا به همراه هنرجویان مستعد خود برای تشکیل تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان این رشته در تمرین تیم استان قم حضور یابند.

قنبری خاطرنشان کرد: این تمرینات از روز سوم فروردین ماه آغاز شده و بانوان کونگ‌فوکار در باشگاه ورزشی علم‌دار منطقه زاویه قم تمرین می‌کنند تا آمادگی کامل را برای حضور موفق در مسابقات کشوری سال جدید و کسب افتخار برای ورزش قم کسب کنند.

دبیر هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در ادامه از کارنامه درخشان کمیته نیوکونگ‌فو قم در سال 96 خبر داد و افزود: به همین منظور همایش تجلیل از قهرمانان نیوکونگ‌فو قم در کانون اباذر با حضور پرشور هنرجویان و خانواده‌های قهرمانان، مربیان، داوران و مسوولان این رشته برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مراسم که توسط کمیته نیوکونگ فو قم با همکاری مدیریت کانون اباذر برنامه‌ریزی شده بودف از تمامی مدال‌آوران مسابقات کشوری در سبک‌های گوناگون و همچنین افتخار آفرینان مسابقات برگزار شده نیوکونگ‌فو زیر نظر فدراسیون در کنار مربیان و داوران فعال کمیته نیوکونگ‌فو قم در هر دو بخش آقایان و بانوان با اهدا جوایز، تندیس و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

قنبری اظهار کرد: در این مراسم 14 مدال‌آور مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی کشور در سال 96 و همچنین چهار مدال‌آور مسابقات فدراسیون کونگ‌فو و تمامی مربیان فعال نیوکونگ‌فو استان قم به پاس ارج نهادن به زحمات یک‌ساله آنها با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار