فرماندار قم با بیان اینکه آمار سرقت در استان نسبت به وضعیت مشابه سال‌های قبل کاهش‌یافته است، گفت: خوشبختانه تاکنون در این چند روز ابتدایی سال جدید هیچ‌گونه سرقت مسلحانه و جرائم امنیتی در استان قم نداشتیم.
کد خبر: ۵۸۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 26 March 2018

به گزارش تابناک قم، رضا سیار در جلسه کمیته اجرائی ستاد تسهیلات زائرین که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با تأکید بر ارائه آمار دقیق از سوی دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: ضروری است که دستگاه‌های مختلف استان آماری دقیق از اسکان مسافران و زائران نوروزی ارائه کنند.

وی با اشاره به آمار رو به رشد حجم مراجعه مردم به رستوران‌ها گفت: بر این اساس ضروری است مراقبت‌های بهداشتی لازم از مراکز اقامتی و واحدهای صنفی در قم صورت گیرد و مأموران بهداشت نظارت مستمر و دقیقی از این واحدها و مراکز داشته باشند.

فرماندار قم بیان کرد: به دلیل وضعیت آب و هوایی که در استان به وجود خواهد آمد احتمال حضور مسافران نوروزی در شهر وجود دارد که باید فکر جدی برای اسکان مسافران داشته باشیم.

سیار با اشاره به کاهش آمار تصادفات در شهر قم ابزار کرد: یکی از عوامل بازدارنده نصب دوربین‌های کنترل سرعت در داخل شهر است که سبب کاهش آمار تصادفات شده است.

وی با بیان اینکه آمار سرقت در استان نسبت به وضعیت مشابه سال‌های قبل کاهش‌یافته است، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون در این چند روز ابتدایی سال جدید هیچ‌گونه سرقت مسلحانه و جرائم امنیتی در استان قم نداشتیم.

فرماندار قم با اشاره به وضعیت پارکینگ‌های شهر قم در ایام نوروز گفت: به دلیل بالا بودن حجم ورود خودروهای مسافران به شهر قم امروز پارکینگ‌های شهر به‌صورت کامل پر شد و پارکینگ‌های شهر پاسخگوی نیاز مسافران نبود.

سیار با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 500 تن پرتقال و 270 تن سیب در استان قم توزیع‌شده است، افزود: دیروز شاهد مصرف یک‌میلیون و 800 هزار لیتری بنزین در استان بودیم که این آمار نسبت به نسبت مشابه سال قبل افزایش‌یافته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار