فرماندار قم:
فرماندار قم با اشاره به افزایش حجم مسافر ورودی به قم، گفت: خیابان‌ها و ورودی‌های استان شاهد ترافیک سنگین اما روان است.
کد خبر: ۵۸۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 26 March 2018

به گزارش تابناک قم، رضا سیار در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم با اشاره به ضرورت ارائه آمار واحد از حضور مسافرین در قم گفت: برخی بخش‌های مرتبط با اسکان آمار مجزا ارائه می‌دهند که لازم است تا آماری که برای اسکان مسافرین در قم ارائه می‌شود، یکسان باشد.

فرماندار قم در ادامه به پیش بینی وزش باد و گردو خاک شدید در قم اشاره و تأکید کرد: احتمال افزایش آمار اسکان مسافران در مراکز مختلف در شهر وجود دارد، اما جای نگرانی نیست و همه اماکن اسکان حتی سالن‌های ورزشی نیز برای اسکان مسافران در شهر قم آماده شده‌اند.

وی همچنین به افزایش ضریب امنیت در سطح قم اشاره و اضافه کرد: طبق آمار شاهد کاهش سرقت در استان بوده‌ایم و خوشبختانه هیچ گونه سرقت مسلحانه و جرایم امنیتی در ایام نوروز در استان قم نداشتیم.

سیار با اشاره به افزایش حجم مسافر ورودی به قم، ادامه داد: خیابان‌ها و ورودی‌های استان شاهد ترافیک سنگین اما روان است و ظهر امروز ظرفیت پارکینگ‌های شهر قم به صورت کامل تکمیل شده است.

فرماندار قم با اشاره به توزیع 503 تن پرتقال و 271 تن سیب، از زمان آغاز طرح تنظیم بازار نوروزی در استان، خاطرنشان کرد:در زمینه مصرف سوخت مورد نیاز خودرو‌ها نیز تا روز گذشته یک میلیون و 809 هزار لیتر بنزین در استان قم مصرف شد که نسبت به سال گذاشته افزایش مصرف را شاهد بودیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار