بهره‌بردار خانه تاریخی ماپار اهواز از برگزاری تور اهوازگردی در این خانه خبر داد و مهمانان نوروزی را به بازدید از خانه ماپار دعوت کرد.
کد خبر: ۵۸۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 24 March 2018

اهوازگردی را از خانه «ماپار» شروع کنید 

ابراهیم موسوی اظهار کرد: خانه ماپار به مجموعه‌ای فرهنگی ـ گردشگری تبدیل شده است که مهمانان می‌توانند با بازدید از آن ساعات خوشی را بگذرانند.

وی افزود: این مجموعه جدید دارای نگارخانه برای نمایش و فروش آثار هنری است. همچنین عکاسخانه‌ای داریم که افتتاح شده تا بازدیدکنندگان با لباس‌های محلی خوزستان و سایر اقوام ایرانی عکس گرفته و به یادگار داشته باشند.

بهره‌بردار خانه تاریخی ماپار با اشاره به فعالیت شربت‌خانه ماپار برای پذیرایی از مهمانان بیان کرد: اجرای موسیقی سنتی در ساعاتی از روز نیز یکی دیگر از برنامه‌های مجموعه خانه تاریخی ماپار اهواز است.

موسوی ادامه داد: تورهای اهوازگردی هم برنامه‌ریزی شده و مراجعه‌کنندگان خانه ماپار می‌توانند ثبت نام کنند و با جاذبه‌های تاریخی ـ باستانی شهر اهواز آشنا شوند.

وی یادآوری کرد: ماپار یکی از زیباترین خانه‌های تاریخی اهواز است که به تازگی احیا شده و حضور مهمانان نوروزی به فضای آن روح تازه‌ای می‌دهد. بنابراین توصیه می‌کنم فرصت بازدید از آن را از دست ندهند.

منزل ماپار مربوط به دوره پهلوی اول است و در اهواز، خیابان نادری، خیابان خوانساری، پلاک ۵۵۱ واقع شده است. این اثر در پنجم آذر ۱۳۸۰ با شماره ۴۲۲۶ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار