در هفته های اخیر شاهد پیگیری خوبی برای حل مشکل گروه ملی در آستانه سال نو بودیم و تصمیماتی برای حل مشکلات آنان و لو صورت گرفت.
کد خبر: ۵۸۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲ 24 March 2018

در هفته های اخیر شاهد پیگیری خوبی برای حل مشکل گروه ملی در آستانه سال نو بودیم و تصمیماتی برای حل مشکلات آنان صورت گرفت.

 
به گزاش "تابناک" جلساتی که با حضور وزرای مختلف به ابتکار استاندار محترم برگزار شد و تصمیماتی که بعضا در شورای تامین و...صورت گرفت بخشی از مشکلات کارکنان گروه ملی در آستانه سال نو رفع شد گرچه حل اساسی مشکل این مجموعه نیازمند توجه ویژه مسیولان کشوری است و وضعیتی که در دولت سابق رقم خورد را در گذر زمان و با حمایت های ویژه می توان حل کرد.


اما تدبیر امور مربوط به اعتراضات و نارضایتی های اجتماعی کارکنان و کارگران این مجموعه که با کمترین هزینه اجتماعی صورت گرفت انتظاری بود که از دولت تدبیر و امید و مدیریت استان می رفت و خوشبختانه این موضوع مورد توجه قرار گرفت و البته امیدواریم مشکل معدود کارگرانی که در این میان مدتی بازداشت بودند را ختم به خیر شود.


متاسفانه دولت سابق بانی و باعث مشکلات بسیاری در عرصه اقتصادی شد و برخی اقدامات و تصمیمات الوده به فساد میراث نامیمونی را برای دولت یازدهم و دوازدهم برجای گذاشت.


با همه اینها و در حالیکه باید تاکید کرد که نگاه ویژه هیئت دولت و وزارت صنعت و... برای تدبیر اساسی برای رونق تولید و فروش گروه ملی و چرخش چرخ اقتصاد این شرکت معطوف شود ولی باید انصاف داد و تلاش های صورت گرفته در استان برای کاهش آلام کارگران در آستانه نوروز را نیز بازگو نمود.


امیدواریم خبرهای خوب بیشتری را بزودی از گروه ملی صنعتی فولاد بشنویم و بخوانیم.

برچسب ها: گروه ملی فولاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار