رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز از برگزاری تور رایگان اهواز گردی با حضور راهنمای گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 24 March 2018

احمد سراج اظهار کرد: در این طرح که از اول تا سیزدهم فروردین‌ماه برگزار می‌شود، علاوه بر تور اهواز گردی، هر شب تور ویژه زیارت معراج شهدای اهواز نیز برقرار خواهد بود.

به گزارش "تابناک"؛ وی افزود: برای تور اهواز گردی روزانه ۴ دستگاه مینی‌بوس کولر دار و جهت تور زیارت معراج شهدا ۲ دستگاه اتوبوس توسط سازمان اتوبوس‌رانی اختصاص‌یافته که با حضور ۶ نفر کادر مجرب گردشگری استان روزانه گردشگران با اماکن مذهبی، توریستی و تاریخی شهر اهواز به‌خوبی آشنا می‌شوند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با بیان اینکه تور اهواز گردی و زیارت معراج شهدا در زمان‌های صبح، عصر و شب برقرار است، گفت: روزانه برنامه سفر از مقابل محل‌های اسکان میهمانان نوروزی (نمایشگاه بین‌الملل و پارک لاله) آغازشده و در طول مسیر از اماکنی چون پل‌های زیبای اهواز به‌ویژه سفید، کابلی و سیاه، خانه تاریخی ماپار، جاده زیبای ساحلی، حرم علی بن مهزیار، خانه معین التجار و همچنین سیاه‌چادرها و مضیف هایی که جهت آشنایی مسافران نوروزی با آداب‌ورسوم قومیت‌ها آماده‌شده‌اند؛ بازدید می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز نخست طرح بیشتر متقاضیان تور اهواز گردی و همچنین زیارت معراج شهدا را مسافران نوروزی تشکیل دادند، گفت: با توجه به استقبال روزافزون مسافران نوروزی و همچنین شهروندان اهوازی از این طرح به تعداد وسایل نقلیه در روزهای آینده افزوده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار