سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر:
بیرانوند گفت: بسیاری از مدیران ادر حال حاضر همراه و همگام دولت نیستند و یکی از ایراداتی است که در این دولت وجود دارد،  حتی برخی از همراهان و همفکران دولت و کسانی را که زحمت کشیدند را آزار میدهند ، قول می دهم همه این موارد را پیگیری کنم و نتیجه را نیز اعلام می کنم.
کد خبر: ۵۸۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 21 March 2018

  فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در این دیدار اظهار داشت: از مدتها پیش منتظر برگزاری چنین جلسه ای بودیم اما فرصت مناسبی بدست نیامد و این تاخیر به عمد نبود. البته بعد از این، جلسات تخصصی تری خواهیم داشت و اعتقاد دارم با توجه به جایگاه حاکمیتی ،همه نظرات نه تنها حامیان دولت بلکه مخالفان نیز باید شنیده شود.

به گزارش "تابناک" محسن بیرانوند ادامه داد: اینکه دولت در شرایط مظلومانه ای پیروز شد و یک برنده مظلوم هست و هنوز هم مورد ظلم واقع می شودکسی شکی ندارد.


 فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: هنوز عده ای در فضای انتخاباتی هستند که اعتقادی به رای مردم ندارند از این جهت رئیس جمهور ناچار است تذکر دهد که انتخابات تمام شده است.


وی افزود: من در دور دوم از دست اندر کاران انتخابات بودم و قطعا مانند خیلی از دست اندرکاران انتخابات ،گرایش خاصی هم داشتم اما هرگز عدالت را زیر پا نگذاشتم و به خیلی ها اثبات شد که در برگزاری انتخابات رفتار چه کسی و چه گروهی به عدالت نزدیک تر بوده است.


بیرانوند با بیان اینکه در تریبون های عمومی بر اساس قانون در ایام انتخابات نباید له یا علیه کسی صحبت شود  گفت: معمولا رقبای دولت مسائل را رعایت نمی کردند و بر علیه دولت اقدام می کردند این درحالی است که برخوردی نیز با متخلفان نمی شد.



 فرماندار شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: یکی از دلایلی که حرکت به سمت توسعه متوازن به درستی صورت نمی گیرد این است که در خیلی زمینه ها عدالت به شکل یکسانی رعایت نمی شود. همچنین بخش عمده ای از نارسایی ها را نیز باید در مجلس بدلیل قوی نبودن نمایندگان باید دنبال کرد. اگر نیروهای قوی و توانمند تایید صلاحیت شوند و وارد مجلس شوند قوانین قوی تر و بهتری در مجلس وضع خواهد شد.


وی در ادامه با این پرسش که چه کسانی این زمینه را فراهم کردند گفت: آنها هم در پاسخ به مشکلات مملکت واقعا باید پاسخگو باشند. چه کسانی زمینه حذف آدمهای بزرگ(در هر دو طیف) و رشد آدمهای ضعیف را فراهم کردند؟ اگر دولتها آمدند و رفتند و وضعیت همینگونه ادامه پیدا کرد معنی آن چیست؟نقش دولت های قبلی هم در نارسایی ها باید دیده شود.

بیرانوند گفت: بسیاری از مدیران ادر حال حاضر همراه و همگام دولت نیستند و یکی از ایراداتی است که در این دولت وجود دارد،  حتی برخی از همراهان و همفکران دولت و کسانی را که زحمت کشیدند را آزار میدهند ، قول می دهم همه این موارد را پیگیری کنم و نتیجه را نیز اعلام می کنم.


هیچ کس (از حامیان دولت)نباید به بهانه های واهی تنزل جایگاه پیدا کنند .

 وی خاطرنشان کرد: در مباحث شهرستان قائل به روزمره گی نیستم و باید در پایان هر سال با عدد و رقم بتوانیم از عملکرد خود دفاع کنیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: در حوزه فعالیت های بندری ،سایر بنادر پیشرفت های چشمگیری داشتند اما بندر امام (ره) که اگر در هر استان دیگری بود می توانست کل استان را متحول کند عقب مانده است.در هرحال به دنبال برنامه توسعه سه ساله شهرستان بندر ماهشهر هستیم.

 فرماندار شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: در گذشته هر ساله اعتباراتی از شرکت ها گرفته می شد و وپروژه هایی تعریف می شد و در پایان سال هم پروژه انجام نمی شد و به دلایل گوناگون این اعتبار به حساب استانداری هم واریز نمی شد و سال آینده پروژه های دیگری تعریف می شد. و گاهی پروژه های قبلی به فراموشی سپرده می شد. بدنبال این هستیم که این فرآیند را تغییر دهیم و اصلاح کنیم. سهم استان در پروژه توسعه ای سه ساله و همچنین سهم هر شرکت مشخص می شود و بصورت شفاف،دقیق و علمی جلو می رویم. برنامه ای تدوین می شود که هر کس بعدا بیاید بتواند دنبال کند.

 وی در پایان گفت: دست یاری بسوی همه دوستان دراز می کنم و امیدوارم که بتوانیم تغییرات مثبتی ایجاد کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار