با حضور وزیر ارتباطات؛
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز، 28 اسفندماه بخش شهیون دزفول تحت پوشش شبکه مخابراتی همراه اول قرار گرفت.
کد خبر: ۵۸۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 19 March 2018

امیر عیسی‌ زاده سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار کرد: صبح امروز (دوشنبه 28 اسفند) وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیات همراه وارد دزفول شدند که با حضور وزیر، فاز نخست پروژه مخابراتی U.S.O در بخش شهیون دزفول افتتاح شد و روستاهای این منطقه کوهستانی و صعب‌العبور تحت پوشش شبکه مخابراتی همراه اول قرار گرفتند.

به گزارش "تابناک" وی با تشریح این پروژه افزود: بخش شهیون و سردشت دزفول با دارا بودن 3410 کیلومتر مربع مساحت، 72 درصد کل مساحت شهر دزفول که مجموع آن 4762 کیلومترمربع است را در بر می‌گیرد. این منطقه فاقد پوشش مناسب مخابراتی بود و پروژه مخابراتی U.S.O با مجموع اعتبار 57 میلیارد تومان با پیش ‌بینی نصب 28 دکل مخابراتی برای این بخش تعریف شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ادامه داد: تاکنون 21 دکل از این 28 دکل آماده شده‌اند که امروز در فاز نخست این پروژه مخابراتی، شش دکل وارد مدار شدند. طبق وعده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان اردیبهشت 97، بخش شهیون به طور کامل تحت پوشش شبکه مخابراتی ایرانسل نیز قرار خواهد گرفت.

عیسی‌زاده با بیان این‌که با این پروژه مخابراتی، مشکل آنتن ‌دهی اپراتور همراه اول در بخش شهیون حل شده است، عنوان کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، همچنین امروز در جلسه شورای اداری دزفول حضور پیدا کرد و در این جلسه مشکلات حوزه ارتباطی دزفول مطرح شد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که دزفول کاملا آماده اجرای شهر هوشمند است، مکاتباتی برای عملیات اجرایی شدن این موضوع انجام داده‌ایم. از وزیر ارتباطات درخواست اجرای پروژه شهر هوشمند را در دزفول داشتیم که وزیر نیز در این زمینه دستوراتی صادر کرد. البته این پروژه مستلزم اعتبارات مناسب و زیرساخت‌های مورد نظر است که با اجرای این پروژه، تحولی در جنوب غرب کشور ایجاد می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه تعدادی از معاونان خود صبح امروز وارد فرودگاه دزفول شد و پس از افتتاح فاز نخست پروژه مخابراتی U.S.O در بخش شهیون دزفول در جلسه شورای اداری دزفول حضور یافت و پس از آن عازم شهرستان اندیمشک شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار