با موافقت سازمان آب و برق خوزستان
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شوش از دریافت مجوز برداشت آب از 6 نقطه کانال پای پل، برای تامین آب شرب مورد نیاز اهالی روستاهای بخش فتح المبین خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 19 March 2018

محمد رازقی با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری مسئولان سازمان آب و برق و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان مجوز برداشت آب از 6 نقطه کانال پای پل دریافت و به زودی عملیات احداث ایستگاه تقویت فشار و نصب پمپ آب آغازمی‌شود.

وی افزود: با انجام این عملیات تعداد 7 روستای بخش فتح المبین که یا فاقد آب شرب پایدار بودند و یا دچار افت فشار می‌شدند از نعمت آب شرب مطمئن و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شوش گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر و مشکلات عمده در تامین آب مورد نیاز اهالی این 7 روستا، برنامه ریزی های انجام شده به نحوی است که تا قبل از رسیدن فصل تابستان این پروژه به بهره برداری برسد.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان شوش با بیان اینکه مجوز دریافت شده برای برداشت 270 متر مکعب آب در ساعت است عنوان کرد: در این پروژه 7 روستای رسن، فرحان کبر، محارب یزدی، مجید صمدی و محمد صافی، سبعیه شمالی، سبعیه جنوبی و بیت مسکین تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 گفتنی است این 7 روستا 545 خانوار با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 725 نفر را تحت پوشش دارند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار