رئیس حوزه خوزستان بانک شهر عنوان کرد:
جلالی عزیزپور «شهر در تعطیلات هم هست» را شعار سال جاری بانک شهر عنوان کرد و گفت: کلیه شعب بانک شهر در استان خوزستان در ایام تعطیلات به جز یکم و ۱۳ فروردین فعال هستند. این شعب از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ ظهر به خدمات رسانی به مردم می پردازند.
کد خبر: ۵۸۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 19 March 2018
فرید جلالی عزیزپور رئیس حوزه خوزستان بانک شهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی هایی که توسط سازمان هایی جدا از سیستم بانکی، تحت عنوان بانک محبوب من، انجام شده است، خدمات بانک شهر نزد شهروندان مورد توجه قرار گرفت و بر همین اساس به عنوان اولین بانک خصوصی به لحاظ محبوبیت بین مردم شناخته شد.
 
به گزارش "تابناک" وی با بیان اینکه بانک شهر نه دولتی است و نه خصوصی، عنوان کرد: بانک شهر در حقیقت بانک عمومی است و سهام آن عمدتا متعلق به شهرداری کلانشهرهای بزرگ است و از آنجایی که شهرداری متعلق به مردم است سود و درآمد حاصل از بانک  نهایتا به سهامداران پرداخت می شود، تا از این طریق همین منافع را در جهت توسعه عمران شهری استفاده کنند. باید گفت بانک شهر بانک شهروندان است. 
 
رئیس حوزه خوزستان بانک شهر با اشاره به جلب اعتماد مردم به این بانک گفت: در سال گذشته فراز و نشیب های بسیاری در سیستم بانکی پشت سر گذاشتیم، عمده بانک ها این طوفان را از پیش رو برداشتند و مجددا سپرده گزاری و تعاملات مردم با بانک ها اتفاق افتاد.
 
جلالی عزیزپور تصریح کرد: ماموریت سازمانی بانک شهر کمک به توسعه و عمران شهری است. امسال با توجه به تغییر مدیریت شهری در اهواز تعاملات گسترده ای را آغاز کردیم و در سال آینده چشم انداز خوبی در رابطه با این همکاری ها خواهیم داشت.
 
وی افزود: شهرداری می تواند از بانک شهر به عنوان یک بازوی مالی حساب باز کند.  سال آینده در بحث توسعه و عمران شهری و بازسازی و‌توسعه ناوگان حمل و‌نقل عمومی در شهر اهواز  رشد قابل توجهی خواهیم داشت.
 
 
جلالی عزیزپور با اشاره به صدور ۵۰ هزار کارت شهروندی در منطقه آزاد اروند، بیان داشت: صدور اروند کارت برای ساکنان منطقه آزاد اروند یکی از اقدامات مهم بانک شهر است که این کارت حاوی اطلاعات زیادی از شهروندان، مدارک سجلی، اثبات سکونت در منطقه آزاد، تعریف خدمات خاص و ... است.
 
وی به موفقیت های دیگر بانک شهر در حوزه فناوری و بانکداری الکترونیک اشاره کرد و افزود: با استقرار پیشخوان‌ها گام بلندی در فعالیتهای بانکی برداشته ایم، به ویژه اینکه تا ساعت ۱۲ شب و حتی روزهای تعطیل نیز  خدمت رسانی می کنند.
 
وی ادامه داد: امسال در مقایسه با سال گذشته ۷۰ درصد رشد پیشخوان ها را داشته ایم و این موضوع یک فرهنگ در نزد مردم شده است، حدود۶۵ درصد خدمت یک شعبه در پیشخوان ها ارائه می شود. 
 
جلالی عزیزپور «شهر در تعطیلات هم هست» را شعار سال جاری بانک شهر عنوان کرد و گفت: کلیه شعب بانک شهر در استان خوزستان در ایام تعطیلات به جز یکم و ۱۳ فروردین فعال هستند. این شعب از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ ظهر به خدمات رسانی به مردم می پردازند.
 
رئیس حوزه خوزستان بانک شهر به شارژ کردن خودپردازهای بانک شهر به اسکناس نو اشاره کرد و اظهار داشت: پیشنهاد ما این است که شهروندان از کارت هدیه به جای اسکناس نو استفاده کنند، این امر علاوه بر زیباتر بودن به سود محیط زیست هم خواهد بود.
 
جلالی عریزپور با اشاره به اینکه اکنون در حال تأمین مالی پروژه چهارشیر هستیم، گفت: پروژه زیرگذر نهج البلاغه و ساخت فرهنگسرا از دیگر اقدامات بانک شهر در جهت تامین مالی این پروژه هاست. تعامل بانک شهر خوزستان با شهرداری ها دوسویه است و این تعامل قوی تر می شود.
 
وی به تعداد شعب بانک‌شهر اشاره کرد و‌گفت: در حال حاضر ۲۰ شعبه تمام الکترونیک در شهرهای استان داریم که 8 مورد آن در اهواز است. خوشبختانه پیشخوان های استان خوزستان جزو بهترین های کشور هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار