سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام:
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: به نظر من همبستگی بین بازیکنان در داخل و خارج از میدان باعث شد تا این نتیجه رقم بخورد و عملکرد مناسب مدیریت باشگاه نیز در کسب این قهرمانی نقش تعیین کننده‌ای داشت.
کد خبر: ۵۸۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 18 March 2018

مهران شاهین طبع در خصوص قهرمانی این تیم در رقابت‌های غرب آسیا که در لبنان صورت گرفت، اظهار کرد: بازی‌های خوبی در بیروت انجام شد و علیرغم پیش‌بینی‌های ما مبنی بر پیروزی بر نمایندگان فلسطین و سوریه، این تیم‌ها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: بازی اصلی ما با تیم الریاضی لبنان بود چرا که در دو سه دوره گذشته چند بار پیروزی و شکست بین دو تیم رد و بدل شده بود، اما بازیکان با عملکرد خوب خود مقابل تیمی که قهرمان لبنان و یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های قاره آسیا به نتیجه‌ای دست پیدا کردند که لبنانی ها باورشان نمی‌شد که در خانه با چنین اختلافی مغلوب تیم ما شوند.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام تصریح کرد: به نظر من همبستگی بین بازیکنان در داخل و خارج از میدان باعث شد تا این نتیجه رقم بخورد و عملکرد مناسب مدیریت باشگاه نیز در کسب این قهرمانی نقش تعیین کننده‌ای داشت.

شاهین طبع در خصوص تاثیر حضور حامد حدادی در این تورنمنت به همراه پتروشیمی، عنوان کرد: حدادی در این تورنمنت کمک بسیاری به ما کرد، ما برای تقابل با الریاضی لبنان به ابزار مناسبی احتیاج داشتیم که حدادی با حضور خود این خلا را پر کرد و به لحاظ فنی و روانی کمک زیادی به ما کرد.

وی یادآور شد: شرایط بازی در لبنان در مقابل تیم قدرتمندی مثل الریاضی و تماشاگران پر تعداد این تیم کار بسیار سختی بود که این شرایط با حضور حدادی مدیریت شد.

سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام با اشاره به حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا، گفت: شرایط حضور در جام باشگاه‌های آسیا تغییر کرده و گویا طبق قوانین جدید تیم‌های هر منطقه از این قاره باید در خردادماه در دو گروه چهار تیمی به میدان بروند و تیم های اول به این رقابت‌ها راه پیدا خواهد کرد و ما باید برای حضور در این مرحله شرایط خود را با این رقابت‌ها همسان‌سازی کنیم.

شاهین طبع در پاسخ به این سوال که با توجه به جدایی یاوری از سمت مدیرعاملی این باشگاه، ادامه همکاری وی با پتروشیمی به چه شکل خواهد بود، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و خودم نیز اطلاعی از آینده این باشگاه ندارم، منتظر می‌مانم تا گذر زمان تکالیف را معین کند.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام موفق شد با عبور از سد تیم های الجیش سوریه، سریت رام الله فلسطین و الریاضی لبنان، عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا را کسب کرد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: بسکتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار