مدیر آموزش و پرورش رامهرمز خبرداد
مدیر آموزش و پرورش رامهرمز با اشاره به برگزاری سیزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان از کمک 32 میلیارد ریالی بنیاد‌برکت به مدارس روستایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 18 March 2018

امید حسین‌زاده  اظهار‌کرد: سیزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز صبح امروز با حضور همه اعضاء و با بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات مختلف آموزشی سال 96 شهرستان در محل این اداره برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه آخرین هماهنگی‌ها پیرامون اختصاص 10 مدرسه و یک مجتمع رفاهی برای اسکان نوروزی فرهنگیان بررسی و انجام شد.

حسین‌زاده گفت: از دیگر مسائل مهم مطرح شده در این جلسه، کمک 32 میلیارد ریالی بنیاد برکت بوده که برای اولین بار به آموزش و پرورش رامهرمز اختصاص داده شده است و قطعا می‌توان با این اعتبار بعضی مشکلات مدارس روستایی را حل و این مدارس را تحت پوشش بیشتری قرار داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز، عنوان‌کرد: استقرار پایه دوازدهم، و برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در تاریخ 29 فروردین از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

وی بیان‌کرد: 2 دبیرستان یاران مهدی و گلستان ولایت بعنوان پایگاه مطالعاتی نوروزی برای این ایام پیش‌بینی شده است که بنا است از تاریخ 3 تا 12 فروردین و از ساعت 8 صبح تا 7 بعدازظهر تحت شرایطی در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار