سرپرست فرمانداری دزفول تشریح رد:
سرپرست فرمانداری دزفول از برآورد اقامت بیش از دو میلیون نفر از مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 18 March 2018

امیر عیسی‌زاده اظهار کرد: دزفول محور رهگذر کاروان‌های راهیان نور به سمت فکه، دو کوهه، شوش و اندیمشک است و به همین جهت محور آزادگان و کمربندی دزفول برای تردد کاروان‌های راهیان نور اختصاص یافته است.

وی با اعلام آمادگی محوریهای دزفول برای تردد کاروان‌های راهیان نور، افزود: همچنین گشت‌های نیروی انتظامی و پلیس راهور در مسیر تردد کاروان‌ها مستقر شده اند تا از بار ترافیکی و مشکلات انتظامی جلوگیری شود که خوشبختانه تاکنون مشکلی در زمینه حمل و نقل کاروان‌های راهیان نور وجود نداشته است.

سرپرست فرمانداری دزفول گفت: بنا بر مشاهداتی که داریم امسال میزان تردد کاروان‌های راهیان نور در محورهای دزفول نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

عیسی‌زاده با اشاره به فعالیت ستاد استقبال از مهمانان نوروزی بیان کرد: طبیعتا دزفول ترافیک عظیمی از مهمانان نوروزی خواهد داشت بنابراین تامین امنیت و حل مشکلات ترافیکی کاروان‌های راهیان نور برای ما حائز اهمیت است که ه‌اکنون در حال رفع گره‌های ترافیکی هستیم.

وی تصریح کرد: برآورد شده است که اقامت مهمانان نوروزی در شهرستان دزفول بیش از دو و نیم میلیون نفر باشد. در ایام نوروز گذشته بیش از 4 میلیون نفر از دزفول بازدید کردند و بیش از دو میلیون نفر از این تعداد در شهرستان دزفول اقامت کردند.

سرپرست فرمانداری دزفول در خصوص تمهیدات اندیشیده شده جهت استقبال از مهمانان نوروزی، عنوان کرد: تاکنون هشت جلسه ستاد خدمات سفر تشکیل شده و امروز نیز نهمین جلسه این ستاد تشکیل می‌شود و کمیته‌های مربوطه نیز فعال شده‌اند . همچنین همه دستگاه‌های متولی از جمله اداره میراث فرهنگی، شهرداری‌ها، پلیس راهور، نیروی انتظامی، بخشداران و دهیاران آمادگی استقبال از مهمانان نوروزی را دارند.

عیسی‌زاده با بیان اینکه کمپ‌های نوروزی و مدارس جهت محل‌های اقامات مهمانان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: محل‌های اقامتی مسافران نوروزی در دزفول نسبت به سال گذشته یک و نیم برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: امسال به جز اردوگاه‌های تفریحی و کمپ‌های شهرداری، 110 مدرسه برای اقامت مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است. همچنین برای اولین بار محل‌های اقامتی مسافران نوروزی در بخش‌های تابعه شهرستان دزفول فعال شده‌اند و چادرها و مدارس برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری دزفول بیان کرد: همچنین چند جشن بزرگ در سطح بخش‌ها برگزار خواهد شد. یکی از این جشن ها جشن برداشت سیر در بخش چغامیش است که در محوطه ورودی شهر جندی شاپور برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: دزفول ، نوروز97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار