معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تمهیدات شهرداری برای اسکان مهمانان نوروزی در سطح شهر را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۸۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱ 18 March 2018

علیرضا عالی‌پور  با بیان اینکه محل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان و پارک لاله اهواز از سوی شهرداری اهواز جهت اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ظرفیت 400 چادر در محل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان و 300 چادر در پارک لاله برای اسکان مهمانان نوروزی تامین شده است.

وی با تشریح امکانات موجود در محل اسکان مهمانان نوروزی، افزود: نمایشگاه بین‌‌المللی خوزستان به صورت سرپوشیده و مجهز به سرویس بهداشتی، فضای پارکینگ، نمازخانه و دستگاه عابر بانک است. همچنین نیروی انتظامی و پزشک عمومی در این مکان حضور دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تصریح کرد: معرفی مناطق گردشگری اهواز و اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز در نمایشگاه بین‌المللی انجام می‌شود.

عالی‌پور بیان کرد: همچنین برای مهمانان نوروزی که علاقه دارند در فضای باز حضور داشته باشند پارک لاله در نظر گرفته شده است. این مکان نیز مجهز به سرویس بهداشتی و نماز خانه است و نیروی انتظامی برای برقراری امنیت مسافران در این مکان مستقر خواهد شد.

وی گفت: در صورتی که محل‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مهمانان نوروزی دچار ازدحام شوند پارک ولیعصر واقع در بلوار گلستان جنب شهرداری منطقه چهار برای اسکان مهمانان نوروزی پیش‌بینی شده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار