رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به مسدود شدن محور شوش – فتح‌المبین گفت: در حال حاضر مسیر دهلران به عنوان جایگزین برای تردد به سمت فتح‌المبین انتخاب شده است.
کد خبر: ۵۸۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 18 March 2018

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به وضعیت جاده‌های خوزستان در آستانه آغاز سفرهای نوروزی اظهار کرد: در حال حاضر یگان‌های امدادی، نیروهای راهداری، نیروهای راه و شهرسازی و نیروهای هلال احمر و اورژانس در محورهای خوزستان مستقر شده‌اند و مشکلی در خصوص امدادرسانی در جاده‌ها وجود ندارد.

وی با اشاره به مسدود شدن محور شوش - فتح‌المبین افزود: محور شوش فتح‌المبین از گذشته دچار مشکل بود و به دلیل تعمیرات در محل پل ناجیان این مسیر مسدود شده بود و پل موقتی برای تردد به بخش فتح المبین احداث کرده بودند اما به دلیل بارندگی‌های اخیر این پل دچار مشکل شد و در حال حاضر این مسیر مسدود است و مسیر دهلران به عنوان جایگزین برای تردد به سمت فتح‌المبین انتخاب شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: محور ایذه به دهدز به دلیل کوهستانی بودن و مسیرهای غیرهندسی، شیب تند جاده‌ها و کم عرض بودن جاده‌ها و دو طرفه بودن جزو نقاط حادثه‌خیز است اما در حال حاضر این مسیر محور پرتصادف خوزستان نیست.

دولتشاهی گفت: نقاط پرتصادف جاده‌های خوزستان متغیر هستند مثلا محور اهواز – اندیمشک و محور آبادان به اروندکنار پرتصادف هستند و بیشترین تصادف‌ها نیز در محور شاوور به شوش اتفاق می‌افتد.

وی عنوان کرد: علی‌رغم اینکه محور اهواز - اندیمشک یک مسیر مستقیم است اما به دلیل سرعت‌های غیرمجاز و خواب‌آلودگی جزو مسیرهای پرتصادف در خوزستان شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه بیشتر تصادفات به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی و سرعت‌های غیرمجاز رخ می‌دهد، گفت: روز گذشته به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی در محور آبادان – اروندکنار تصادف فوتی با 6 کشته داشتیم. همچنین در ایام اخیر چند تصادف فوتی در محور رامهرمز - بهبهان و مسیرهای آبادان داشتیم که بیشتر این تصادف‌ها به علت خستگی، خواب‌آلودگی و سرعت‌های غیرمجاز بوده‌اند.

دولتشاهی توصیه کرد: اگر سرعت‌های مجاز رعایت شود و رانندگان با حوصله رانندگی کنند قطعا شاهد این تصادفات نخواهیم بود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار