رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت مسلحانه در شهرستان کرج خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 17 March 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ جواد صفایی پیش از ظهر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در این سرقت مسلحانه دو نفر در صحنه و یک نفر به عنوان حامل اطلاعاتی مشارکت داشتند.

وی افزود: سارقین پس از سرقت یک خودروی پراید در محله ستارخان تهران درادامه با برنامه ریزی انجام شده اقدام به سرقت مسلحانه در کرج کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: سارقین بعد از شناسایی سوژه مورد نظر که مسئول مالی یکی از شرکت های خصوصی در یکی از شهرک های صنعتی استان البرز بود متوجه شدند که وی به طور معمول و روزانه اقدام به جابجایی ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان وجه نقد از شرکت به بانک شهرک صنعتی می کند.

وی افزود: سارقین با رصد مسئول مالی شرکت به محض خروج  از شرکت و قبل از اینکه وارد بانک شود با سلاح کمری وی را تهدید و پس از بی توجهی به اخطار سارقان این شخص از۳ ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

سرهنگ صفایی با  اشاره به اینکه با ابلاغیه فرمانده نیروی انتظامی البرز مبنی بر اینکه هر گونه جرم خشنی که در استان اتفاق می افتد سریعا کارآگاهان نسبت به کشف و رصد آن اقدامات لازم را انجام دهند، تصریح کرد: پس از اطلاع، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود:ماموران آگاهی قبل از ۲۴ ساعت سارقین را مورد شناسایی قرار داده  و در کوتاهترین زمان نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند.

سرهنگ صفایی افزود: با اشراف اداره آگاهی پلیس البرز و پیگیریهای انجام شده مشخص شد سارقین از خودروی دومی که متعلق به یکی از این سارقین بود نیز استفاده کرده و خودرو سرقتی را در محل رها کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در یک عملیات غافلگیرانه مالک خودرو سارق شناسایی شد، خاطر نشان کرد: دو نفر دیگر از سارقین مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شدند همچنین سلاحی که از آن استفاده کرده بودند کشف شد.

وی با اشاره به اینکه سارقین پس از دستگیری منکر هر گونه سرقتی شدند، گفت: در نهایت مشخص شد سارقین با برنامه ریزی قبلی نقشه این سرقت مسلحانه را کشیده و آن را اجرا کرده اند.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار