استاندار سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،سیدشهاب‌الدین چاوشی با بیان اینکه اصل حقوق بشر از آن ایرانیان است و غربی‌ها آن را مصادره کردند، به نامه تاریخی حضرت علی (ع) در انتخاب استانداران اشاره کرد و خدمت به همنوعان اعم از ایرانی و غیرایرانی را خواستار شد.
کد خبر: ۵۸۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 17 March 2018
به گزارش تابناک سمنان ، فرماندار سمنان  صبح امروز در جلسه هماهنگی خدمات نوروزی استان سمنان که با حضور مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، با بیان اینکه توفیق خدمت به مردم یک عبادت مهم است و این خدمت گامی برای بندگی خدا خواهد بود، اظهار کرد: از تمام مسؤولان دست‌اندرکار می‌خواهم تا با تلاش و جدیت کافی رضایتمندی مردم و مسافران نوروزی را جلب کنند.

وی بر خلق تابلوی مهربانی، صمیمیت، احترام و خدمت در اذهان مردم، مسافران و به‌ویژه زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) تأکید و اظهار امیدواری کرد که با این اقدام و هنر گذشت از آسایش و تعطیلات خود، آسایش و رفاه مردم را تأمین کنیم.

چاوشی  با بیان اینکه اصل حقوق بشر از آن ایرانیان است و غربی‌ها آن را مصادره کردند، به نامه تاریخی حضرت علی (ع) در انتخاب استانداران اشاره کرد و خدمت به همنوعان اعم از ایرانی و غیرایرانی را خواستار شد.

استاندار سمنان گفت: گردشگران خارجی وقتی در برخورد با شما رفتارهای منصفانه و انسانی شما را ببینند از هزار تا از آن بوق و کرناهایی که غربی‌ها به راه انداخته‌اند، کارسازتر خواهد بود و وقتی انسان‌های گذرکننده از استان ما ۱۰ تا از رفتارهای انسانی پلیس، مأموران راهداری و اورژانس را مشاهده کنند این کفایت می‌کند که جمهوری اسلامی را بتوانند آن‌چنان‌که هست معرفی کنند، نه آن چیزی که غربی‌ها دوست دارند.

وی در همین خصوص گفت: شما فرض بر این بگذارید که هر رهگذری که از این استان عبور می‌کند، به خاطر رفتار و منش شما تحت تأثیر قرار بگیرد و این بهترین شیوه برای تبلیغ هدف‌های متعالی انقلاب اسلامی است و رفتار ما با مردم باید به‌گونه‌ای باشد که خوش‌رویی‌ها و احترام‌ها در خاطره آنها زنده بماند.

چاوشی  در بحث تأمین امنیت عمومی شهرها، مسیرها، اقامتگاه‌ها و جاده‌ها با تأکید بر این مهم از تلاش فرماندهی انتظامی استان سمنان که تلاش خوبی در امنیت شب چهارشنبه‌سوری در استان حاکم کردند، تشکر کرد و افزود: امیدواریم در این ایام تعطیل نیز رضایتمندی خوبی را از عملکرد پلیس در استان شاهد باشیم.

استاندار سمنان  بر رصد منظم بازار کالا و کیفیت و کمیت آن تأکید کرد و خواستار نظارت دقیق مسؤولان و دستگاه‌های نظارتی در جلوگیری از هرگونه سودجویی فرصت‌طلبان شد.

وی وظیفه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری را به‌عنوان متولی برنامه‌های گردشگری رصد امور دانست و گفت: این دستگاه باید با قرار دادن فرم‌های نظرسنجی در ورودی و خروجی استان در معرض مسافران و نیز با اعلام شماره پیامک در سامانه آنها و سامد استانداری نارضایتی مردم و مسافران را ثبت و پیگیری کند.

استاندار سمنان بر باز بودن اماکن و مساجد در پاسی از شبانه‌روز برای ادای نماز و استراحت مسافران تأکید کرد و از مسؤولان بازرسی استانداری خواست در این مهم اقدام کنند.

نظارت بر نرخ کالا، استقرار پایگاه‌های امداد و نجات، آمادگی اورژانس بیمارستان‌ها در تمامی شهرستان‌ها، آمادگی مدیریت شورای بحران در ایام تعطیل و در دسترس بودن مدیران و جانشین آنها از دیگر مواردی بود که استاندار سمنان بر آن تأکید کرد.

استاندار سمنان ظرفیت حضور مسافران در استان را فرصتی برای معرفی آثار فرهنگی، تاریخی و معنوی این استان دانست و از دستگاه‌های دست‌اندرکار خواست که با اقدام و تدابیر خودشان شادی و نشاط را برای مسافران فراهم کنند.

 چاوشی با تأکید بر نظم و انضباط در امور گفت: هیچ کشوری بدون نظم و انضباط به سامان نخواهد رسید و امروز کشور ایران با وجود همه هجمه‌های موجود به‌عنوان داعیه‌دار تمدن نوین اسلامی در تمام دنیا قد علم کرده و امروز غرش موشک‌های کشور ما قبل از شلیک، گوش بسیاری از مستکبران را کر کرده است و باید با عزت و قدرت درصحنه حاضر شده و نگذاریم این اقتدار ملی ما شکسته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار