شهردار اهواز:
منصور کتانباف در خصوص پروژه های مهم عمرانی در دست اقدام شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر شهرداری اهواز پروژه هایی را به سازمان خدمات موتوري ابلاغ کرده که این سازمان چهار پروژه بزرگ عمراني را در دست اقدام دارد و اين پروژه ها شامل احداث مسير دوم سيصد دستگاه به شرکت فولاد خوزستان، احداث پارکينگ بزرگ ورزشگاه فولاد خوزستان، بلوار ساحلي رودخانه کارون در فاز 4 کوي ملت و احداث پارک کوي مهديس است.
کد خبر: ۵۸۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶ 16 March 2018

منصور کتانباف در خصوص پروژه های مهم عمرانی در دست اقدام شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر شهرداری اهواز پروژه هایی را به سازمان خدمات موتوري ابلاغ کرده که این سازمان چهار پروژه بزرگ عمراني را در دست اقدام دارد و اين پروژه ها شامل احداث مسير دوم سيصد دستگاه به شرکت فولاد خوزستان، احداث پارکينگ بزرگ ورزشگاه فولاد خوزستان، بلوار ساحلي رودخانه کارون در فاز 4 کوي ملت و احداث پارک کوي مهديس است.

به گزارش"تابناک" وی افزود: در کنار اين چهار پروژه بزرگ، فعاليت هاي عمراني ديگر شامل احداث مسير دسترسي به بازارچه پرديس و احداث فضاي سبز در ورودي حميديه - اهواز نیز در حال انجام و تکميل است.

شهردار اهواز همچنین در خصوص پروژه احداث پارک و فضای سبز در کوی مهدیس گفت: احداث پارک و فضاي سبز کوي مهديس به سازمان خدمات موتوري محول شد که اکنون در مرحله نخاله برداري ، خاک ريزي و تسطيح مي باشد و در هفته درختکاری نیز تعدادی درخت در این محدوده کاشته می شود.

وی با اشاره به احداث مسير دسترسي بازارچه پرديس که هم اکنون آماده بهره برداري است تصریح کرد: تکميل پروژه احداث مسير دسترسي بازارچه پرديس در مدت زمان 18 روز انجام شد که در این پروژه عملیات زير اساس و اساس ، تسطيح ، بستر سازي ، آب پاشي کوبش ، اجراي فاضلاب با لوله هاي کاروگيت300 و منهول ها با کنترل کيفي مطلوب صورت گرفت.

کتانباف گفت: سرعت بخشيدن به انجام پروژه هاي متوسط در کنار پروژه هاي بزرگ عمراني با انجام کنترل پروژه ها محقق شده است و موجب صرفه جويي در هزينه هاي شهرداري اهواز مي شود.

شهردار اهواز همچنین از پيشرفت 55 درصدي پروژه احداث مسير دوم سيصد دستگاه-فولاد خوزستان خبر داد و افزود: طول مسير اين پروژه 2900 متر و عرض آن 15 متر است که در 1000 متر اول اين مسير، نخاله برداري به طور کامل انجام شد و اجراي لايه زير اساس ، پخش و تسطيح ، کوبش ، لوله گذاري دفع آب هاي سطحي و جدول کاري به طول 1000 متر به اتمام رسيده است و اکنون در مرحله لايه اساس و تسطيح آن قرار دارد.

وي در ادامه بيان کرد: در ادامه مسير اين پروژه نيز عمليات نخاله برداري، تسطيح، رگلاژ ، کوبش به اتمام رسيده و اجراي لايه زير اساس نیز طي اين روزها انجام مي شود.همچنین پروژه احداث پارکينگ ورزشگاه فولاد خوزستان به منظور تکميل در زمان مقرر در حال پيگيري و انجام است .

کتانباف گفت :اين پارکينگ با مساحت 18 هکتار، ظرفيت پذيرش 3400 خودرو را خواهد داشت.

در اين پروژه اکنون عمليات تسطيح ، دپوي سرباره، خاک ريزي و خاک برداري در حال انجام است و به منظور تسريع در انجام پروژه، روند اجراي آن در شب نيز در دستور کار قرار گرفته است.

وي در ادامه گفت : اميد آن داريم که با تکميل احداث پارکينگ ، ورزشگاه فولاد خوزستان هر چه سريع تر به بهره برداري رسيده و تماشاگران براي توقف خودرو فضاي مناسب با دسترسي آسان داشته باشند.

شهردار اهواز در خصوص پروژه بلوار ساحلي کارون( فاز 4-کوي ملت) نیز گفت: پروژه احداث 10 کيلومتري بلوار ساحلي کلنگ زني شد و سازمان خدمات موتوري شهرداري اهواز حدود نيمي از انجام آن را بر عهده دارد.

کتانباف گفت: سازمان خدمات موتوري شهرداري اهواز عمليات اجراي حدود 4500 متر از طول مسير بلوار ساحلي حدفاصل خيابان ذوالفقار تا ورودي زرگان را انجام مي دهد.

وي بيان کرد:عمليات نخاله برداري و خاک ريزي و تسطيح بيش از يک کيلومتر و عرض 70 متر به انجام رسيده است و انتظار مي رود ادامه مسير ساحل سازي نيز در مدت زمان مشابه به انجام برسد.

وی اظهار امیدواری کرد با تکميل بلوار10 کيلومتري ساحلي کارون، مسير جديد تردد خودروها از سمت شيبان به اهواز فراهم شود و همچنين مسيردسترسي شهروندان ساکن در ساحل کارون بهبود چشمگيري يابد.

شهردار اهواز افزود: سازمان خدمات موتوري شهرداري اهواز طي شش ماه گذشته به طور گسترده و فعال در انجام پروژه هاي عمراني و توسعه اي جديد شهر اهواز سهيم شده است و با برنامه ريزي هاي جديد صورت گرفته در کنترل پروژه ها و ماشين آلات عمراني ظرفيت سازمان براي انجام سريعتر و بهتر پروژ ه ها افزايش يافته است که به وضوح در اجراي پروژه ها ديده مي شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار