رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان شادگان از برپایی بازارچه صنایع دستی و سوغات محلی در ایستگاه گردشگری در تالاب شادگان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 16 March 2018

عبدالله آلبوخنفر اظهارکرد: در حال آماده‌سازی برای برپایی بازارچه صنایع دستی و سوغات محلی در ایستگاه گردشگری در تالاب شادگان هستیم که از تاریخ ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین ۹۷ برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: در نوروز ۹۶ بیش از ۱۵۷ هزار گردشگر از تالاب شادگان و بیش از ۳۰۰ هزار نفر از شهر شادگان بازدید کردند که پیش‌بینی می‌شود در نوروز امسال بازدید گردشگران از تالاب به ۲۰۰هزار نفر نیز برسد.

آلبوخنفر در خصوص تمهدات لازم اندیشیده شده برای اقامت مسافران افزود: تمهیدات مختلفی در این مورد در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به آماده‌سازی مدارس و همچنین اردوگاه دارخوین برای اقامت گردشگران در نوروز ۹۷ اشاره کرد.

وی با بیان این که برنامه‌های متنوعی دیگری را هم در نوروز امسال برگزار خواهیم کرد گفت: برگزاری مسابقات بومی و محلی و مسابقات قایقرانی از جمله این برنامه‌ها است تا گردشگران روزهای بیاد ماندنی را در شادگان تجربه کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شادگان ادامه داد: ماهی تالاب شادگان، خرما، صنایع دستی حصیر، شیرینی‌جات محلی و عرق طارونه از جمله سوغات شادگان هستند که گردشگران علاقه‌ی زیادی به آن‌ها نشان می‌دهند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار