رئیس تنظیم بازار اداره جهاد کشاورزی رامهرمز خبر داد
رئیس تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی رامهرمز از توزیع بیش از 95 تن گوشت و میوه نوروزی در 10 نقطه از شهرستان رامهرمز خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 15 March 2018

هرمز سعیدخواه اظهار کرد: با توجه با فرا رسیدن سال جدید و جهت تنظیم بازار مقرر شده از روز شنبه 26 اسفندماه در چندیدن جایگاه در سطح شهرستان توزیع میوه و گوشت نوروزی آغاز شود.

وی افزود: مقدار 45 تن پرتقال، 11 تن سیب، 9 تن برنج، تخم مرغ و حدود 27 تن گوشت مرغ و 3 تن گوشت برزیلی از جمله اقلامی هستند که یا وارد بازار شده یا از روز شنبه شروع به توزیع می‌شوند.

رئیس تنظیم بازار اداره جهاد کشاورزی رامهرمز عنوان‌کرد: پرتقال تامسون با قیمت هر کیلوگرم یک‌هزار و 500 ، پرتقال والنسیا با 2 هزار و 600 و سیب زرد و قرمز هر کیلوگرم با قیمت یک‌هزار و 600 تومان در نقاطی همچون فلکه پلیس، امامزاده علمدار، روبروی بانک کشاورزی مرکزی، فلکه ادهم و فلکه الغدیر عرضه می‌شوند.

معاون اداری مالی جهاد کشاورزی رامهرمز بیان‌کرد: مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 6 هزار و 200 تومان در 2 جایگاه (فروشگاه عطاف در بازار اصلی شهر و روبروی مسجد امام(ره) ) نیز عرضه می‌شود.

وی افزود: گوشت قرمز برزیلی شامل ران و گردن در فروشگاه عطاف نماینده تعاون و روستایی نیز در دسترس مردم رامهرمز است.

رئیس تنظیم بازار اداره جهاد کشاورزی رامهرمز با اشاره به اینکه 9 تن برنج با قیمت هر کیسه 56 هزار تومان توزیع شده، در پایان گفت: همشهریان برای خرید برنج می توانند به فروشگاه زنجیره‌ای روبروی نمایندگی نیکو و برای دریافت تخم مرغ با قیمت هر شانه 12هزار و 600 تومان به فروشگاه جهانی بعد از پمپ بنزین قدیم و فروشگاه موجی روبروی مسجد امام(ره) مراجعه کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار