مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان خبر داد:
مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان از فعالیت 320 بازرس بهداشت محیط در قالب 83 اکیپ برای بازرسی مراکز غذایی و استراحتگاهی در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ 14 March 2018

فرهاد صفدری از آغاز طرح گشت‌های نوروزی مرکز بهداشت از 15 اسفند خبر داد و اظهار کرد: این طرح تا 15 فروردین 97 ادامه دارد و روزانه 320 نفر بازرس بهداشت محیط در قالب 83 اکیپ بازرسی از تمامی اماکن تعریف شده در این طرح، شامل کلیه مراکز تهیه و توزیع غذا، اقامتگاه‌ها و استراحتگاه‌های مهمانان نوروزی نظیر مدارس، هتل‌ها، مهمانسراها، سکونتگاه‌های ویژه شهرداری برای مهمانان نوروزی و اقامتگاه‌های راهیان نور بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: بازرس‌های بهداشت محیط مرکز بهداشت خوزستان، در زمان اداری و خارج از زمان اداری در قالب کشیک‌های صبحگاهی، عصرگاهی و شبانگاهی از ساعت 8 صبح تا 24، بازرسی‌های خود را از مراکز غذایی حساس نظیر صنف آبمیوه و بستنی‌که مراجعات مردم به آنها بیشتر است، انجام می‌دهند.

مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان عنوان کرد: در کنار بازرسی‌های روزانه از اماکن تعریف شده، تشدید نظارت بر سلامت آب در حوزه شهر و روستا در دستور کار بازرسان و مرکز بهداشت خوزستان قرار دارد و در این زمینه نظارت‌های ویژه اعمال می‌کنند.

صفدری با آمادگی استقبال از نظرات و شکایت مردمی بیان کرد: از مردم و مهمانان محترم نوروزی می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب شکایات خود را با تماس با سامانه 190 به اطلاع همکاران ما و کارشناسان مرکز بهداشت که 24 ساعته منتظر شنیدن دیدگاه‌ها و شکایات مردم هستند، در میان بگذارند.

وی ادامه داد: این شکایات اولویت‌بندی و از لحاظ فوریت در دستور کار بخش مربوطه در مرکز بهداشت قرار می‌گیرند تا بررسی و رسیدگی شوند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بهداشت ، سلامت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار