در کانون‌های فوق بحرانی ریزگرد صورت گرفت؛
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با بیان این‌که بانک‌ها می‌توانند در بحث مسئولیت‌های اجتماعی نقش بسیار کارایی داشته باشد و به مردم خدمت رسانی کند، گفت: مردم خوزستان نباید به نسبت سایر استان‌های کشور در محرومیت بیشتری زندگی کنند.
کد خبر: ۵۷۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 14 March 2018

 

نهال کاری 180 هکتاری بانک مهر اقتصاد در خوزستان

سید ضیاء ایمانی امروز 23اسفند ماه در مراسم کاشت نهال در 180هکتار از عرصه‌های فوق بحرانی در اهواز اظهار کرد: از همه کسانی که به لحاظ فکری و عملیاتی در اجرای پروژه کشت نهال در 180 هکتار از عرصه‌های ریزگرد در اهواز کمک کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: امیدواریم این اقدام زمینه خوبی برای دیگر بانک‌های کشور باشد تا این فریضه الهی و دغدغه مقام معظم رهبری را به جای بیاورند. امیدواریم توفیق داشته باشیم در سال‌های آینده نیز اقدامات این چنینی را در کشور و به خصوص استان خوزستان داشته باشیم.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد تصریح کرد: استان خوزستان به لحاظ ظرفیت‌های اقتصادی و ذخایر منابع طبیعی یک استان ویژه و خاص در کشور است و مردم این استان نباید به نسبت سایر استان‌های کشور در محرومیت بیشتری زندگی کنند.

ایمانی بیان کرد: شبکه بانکی کشور به عنوان یک ابزار اقتصادی در راستای فعالیت‌هایی که در حوزه پولی و بانکی کشور انجام می‌دهد، در بحث مسئولیت‌های اجتماعی نیز می‌تواند نقش بسیار کارایی داشته باشد تا بتواند به مردم خدمت رسانی کند.

وی ادامه داد: بانک‌ها در بحث مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات فراوانی از جمله ساخت مدارس، ساخت خانه برای افراد کم بضاعت و... انجام می‌دهند. در این راستا بانک مهر اقتصاد به زلزله زدگان استان کرمانشاه حدود 5میلیارد تومان کمک رسانی کرد.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد گفت: بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌ها سالیانه هزینه‌های زیادی برای چاپ و انتشار سررسیدهای تبلیغاتی خود می‌کنند اما با توجه بررسی‌های انجام شده تصمیم گرفتیم در بانک مهر اقتصاد این هزینه‌ها را در بخش‌های مناسب‌تری خرج کنیم.

ایمانی ادامه داد: در این راستا با همفکری‌های انجام‌گرفته در بانک مهر اقتصاد، بحث جنگل کاری در استان خوزستان با توجه به مشکلات در بحث گردوغبار مورد توجه قرار گرفت تا با همکاری بسیج سازندگی، سازمان محیط زیست و منابع طبیعی اقدام به کاشت نهال در 180 هکتار از کانون‌های ریزگرد اهواز بکنیم.

وی اظهار کرد: در سال‌های آینده نیز قصد داریم این برنامه را در بانک مهر اقتصاد ادامه دهیم تا در بحث خدمت رسانی به مردم خوزستان اقدام مناسبی را انجام داده باشیم.

بانک مهر اقتصاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در 180 هکتار از اراضی فوق بحرانی کانون ریزگرد در اهواز نهال‌کاری کرد. این بانک هزینه‌های تهیه سررسیدهای سال 97 و نوروزی خود را که حدود یک میلیارد تومان است را صرف نهال کاری در این اراضی کرده است؛ در این 180 هکتار اراضی فوق بحرانی در اهواز حدود 30هزار اصله نهال غرس شده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار