رئیس پلیس‌راه خوزستان:
رئیس پلیس‌راه خوزستان بابیان اینکه جاده ملاثانی-شوشتر هنوز 4 بانده نشده، گفت: این جاده به‌صورت رفت‌وبرگشت است و از جاده‌های حادثه‌ساز به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۷۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 14 March 2018

رضا دولتشاهی بابیان اینکه عملیات اجرایی از 15 اسفندماه جاری تمام شد، اظهار کرد: در برخی محورهای مواصلاتی اما مجبوریم برای اینکه ایمنی مسافران به خاطر نیفتد تا قبل از 24 که طرح نوروزی آغاز می‌شود عملیات اجرایی جاده‌ها را تا رسیدن به حداقل‌ها ادامه دهیم.

وی با اشاره به گذشت یک سال از تخریب پلی در شهرستان امیدیه بیان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته مقرر شد عملیات اجرایی این پل ظرف 6 ماه به پایان برسد، اما به دلیل کمبود اعتبارات باگذشت یک سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

رئیس پلیس‌راه خوزستان در رابطه به چند بانده کردن برخی محورهای مواصلاتی باهدف کاهش ترافیک و تلفات جاده‌ای گفت: قبل از اربعین امسال برخی عملیات در مسیر بستان-چذابه انجام شد که این عملیات شرایط بدی را به دنبال داشت به‌طوری‌که حاشیه این مسیر به‌جای 4 بانده شدن بریده شد.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات و استقبال نکردن پیمانکاران از پروژه‌ها بیان کرد: در مسیر بستان-چذابه یکسری ایمن‌سازی و کارهای زیرساختی توسط اداره راه و شهرسازی انجام شد اما اکنون اختلاف شدیدی در سطح جاده وجود دارد.

دولتشاهی بابیان اینکه جاده ملاثانی-شوشتر هنوز 4 بانده نشده است، عنوان کرد: این جاده به‌صورت رفت‌وبرگشت است و از جاده‌های حادثه‌ساز به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه نقاط پرحادثه استان با حادثه‌خیز استان متفاوت است، گفت: محور ایذه-دهدز یکی از محورهای حادثه‌خیز ما است وضعیت بهتر است از محور اهواز-اندیمشک که جزو نقاط حادثه‌خیز ما نیست اما اغلب حوادث ما در این محور است.

رئیس پلیس‌راه خوزستان بابیان اینکه عامل انسانی در حوادث برجسته‌تر است، افزود: اغلب حوادث صورت گرفته در این محور به دلیل سرعت‌های زیاد و شیب‌های شیروانی کنار جاده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار