نایب‌رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با بیان این‌‌که شش گروه بیماری‌های دیابت، دیالیز، هموفیلی، تالاسمی، ام اس و پیوند اعضا را تحت پوشش داریم، گفت: در تمامی رشته‌های تحت پوشش نیز موفق عمل کردیم و مطمئنا در سال 97 با برنامه‌های بیشتری که مدنظر است، می‌توانیم بهتر از این هم کار کنیم.
کد خبر: ۵۷۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 14 March 2018

جمال فتاحی در خصوص عملکرد این هیات در سال 96، اظهارکرد: هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان در سال 96 توانست با کسب مدال‌های رنگارنگ برای نخستین بار عنوان قهرمان کشور را در بخش تالاسمی به دست آورد؛ اتفاقی که برای خوزستان بسیار خوشایند و جای امیدواری بود.

وی با بیان این‌‌که هیات استان شش گروه بیماری‌های دیابت، دیالیز، هموفیلی، تالاسمی، ام اس و پیوند اعضا را تحت پوشش دارد، گفت: در 10 رشته ورزشی آقایان و بانوان فعال هستیم که خدا را شکر در تمامی رشته‌ها خوب، منسجم و با برنامه کار کردیم، البته هنوز جای کار وجود دارد و مطمئنا در سال 97 با برنامه‌های بیشتری که مدنظر است، می‌توانیم بهتر از این هم کار کنیم.

نایب‌رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان ادامه داد: این‌‌که در طول سال مسابقات انتخابی برای این شش گروه بیماری در رشته‌های مختلف برگزار شود کار سختی است ولی توانستیم با برنامه‌های منسجمی که داشتیم تمامی رقابت‌ها را برگزار کنیم و تمام اعزام‌های کشوری را نیز به موقع انجام دهیم.

وی با بیان این‌‌که در سال 96 عملکرد موفقی داشتیم، عنوان کرد: کسب عنوان قهرمانی مسابقات تالاسمی کشور برای نخستین بار در طول تاریخ هیات استان و نایب‌قهرمانی در گروه ورزشکاران دیابتی کشور و کسب پنج مدال طلا، هشت نقره و یک برنز شاهکار ورزشکاران پیوند اعضا در جزیره کیش بوده است که در این مسیر سخت تنها حمایت‌های معنوی و مالی کیامرث حاجی زاده، رییس هیات استان از سال 93 تاکنون باعث کسب این همه افتخارات شده است که جا دارد از او بابت حمایت‌های همه جانبه‌اش قدردانی کنم.

فتاحی با اشاره به فعال بودن 20 هیات شهرستانی نیز گفت: در شهرستان‌ها نیز فعالیت‌های ورزشی به خوبی دنبال و نظارت کافی و لازم نیز انجام می‌شود تا تمام استان همسو با یکدیگر در جهت اعتلای رشته های ورزشی تحت پوشش هیات کار کند و در نهایت موفقیت استان در کشور را در برداشته باشد.

وی در پایان از اعزام پنج ورزشکار خوزستانی به مسابقات جهانی پیوند اعضا در کشور انگلستان خبر داد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار