پس از لغو میزبانی اهواز از جام‌جهانی کشتی فرنگی از سوی اتحادیه جهانی؛
رییس هیات کشتی خوزستان گفت: نابسامانی‌ موجود در فدراسیون ایران باعث شد تا اتحادیه جهانی کشتی تصمیم به لغو میزبانی اهواز از جام جهانی کشتی فرنگی بگیرد.
کد خبر: ۵۷۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۲ 14 March 2018

سیدحسین مرعشیان در خصوص نامه‌ اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون ایران مبنی بر لغو جام جهانی کشتی فرنگی در اهواز باتوجه به اوضاع مدیریتی این فدراسیون پس از استعفای خادم، اظهارکرد:‌ با توجه به اتفاقاتی که در فدراسیون کشتی پیش آمده است و قطعا فدراسیون کشتی جهان نیز این موضوعات را رصد می‌کند و در حال حاضر برگشت آقای خادم به فدراسیون کشتی قطعی نیست، همین موضوعات روی میزبانی اهواز از جام جهانی کشتی فرنگی تاثیر گذاشت و باعث شد تا اتحادیه جهانی تصمیم به لغو این رقابت‌ها بگیرد.

وی ادامه داد: نابسامانی‌ موجود در فدراسیون ایران باعث شد تا این میزبانی از اهواز گرفته شد. حتی در متن نامه اتحادیه فدراسیون کشتی نیز قید شده که به خاطر اتفاقات پیش آمده در فدراسیون ایران، این تصمیم گرفته ‌شده است.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت:‌ با توجه به این‌که میزبانی کشتی فرنگی جام جهانی از ایران و استان خوزستان گرفته شد، فدراسیون نیز اعلام کرد در جام جهانی کشتی آزاد شرکت نخواهد کرد. به هر حال وضعیت نامشخص فدراسیون، کشتی را تحت تاثیر قرار داده و راهکار این است که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هر چه سریعتر مشکلات موجود را برطرف و آقای خادم را برای بازگشت به این فدراسیون متقاعد کند.

وی بیان کرد: چند روز پیش نیز مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی برگزار شد و تمامی اعضا از آقای داورزنی معاون وزیر درخواست داشتند تا با رایزنی با آقای خادم، او را برای برگشت به این فدراسیون متقاعد کند. این پروسه زمانبر و فعلا قرار است آقای بنی‌تیمیم و لایق امور جاری را پیش ببرند.

مرعشیان عنوان کرد: هر چقدر این روند طولانی‌تر شود، این موضوع به ضرر کشتی ایران است. امیدوارم هر چه سریعتر فضای لازم برای کار کردن آقای خادم در این فدراسیون فراهم شود.

وی با بیان این‌که هیات‌های استانی تصمیم گرفته‌اند که کار در استان‌ها را پیش ببرند، گفت: اگر غیر از این باشد، ورزش کشتی به مشکل جدی برخواهد خورد، آن هم کشتی که با تلاش‌های فراوان به این جایگاه در دنیا رسیده است. امیدوارم مشکلات هر چه سریعتر حل شود و آرامش که حق مردم ایران است، به جامعه کشتی برگردد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار