معاون فناوری‌های نوین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:
۱۱۷ استارت آپ بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در این جشنواره حضور داشتند و در مجموع ۳۴۵ شرکت حاضر شدند که از این میان ۲۵ برنده انتخاب شدند.
کد خبر: ۵۷۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 13 March 2018

نصراله جهانگرد معاون فناوری‌های نوین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش جشنواره فاوا و یکصدمین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ۱۴۱ سال گذشته با صدور حکمی توسط مخبرالدوله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شد و امروز سالگرد صد و چهل و یکمین سال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

نصراله جهانگرد ادامه داد:‌ ایران از نظر ارسال مبادله دیتا و اطلاعات تغییرات بزرگی داشته است و در چهار سال گذشته مبادله دیتا و پلاتفرم نسل سه و چهار به صورت رایج در کشور استفاده شده است. این مساله تحول بزرگی در اقتصاد و زمینه‌های اجتماعی ایران است که حائز اهمیت است.

وی افزود: شعار امسال جشنواره فاوا کسب و ک ارهای خلاقانه و دانش بنیان است و این جشنواره امسال به دنبال تعامل و ایجاد فضای رقابتی برای تحرک فاوا بوده است. ۷۴ درصد از شرکت کنندگان این جشنواره را شرکت‌های خصوصی و حدود یک چهارم شرکت‌های دولتی تشکیل می‌دهند.

معاون فناوری‌های نوین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شرکت‌کنندگان این جشنواره اظهار داشت: ۱۱۷ استارت آپ بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در این جشنواره حضور داشتند و در مجموع ۳۴۵ شرکت حاضر شدند که از این میان ۲۵ برنده انتخاب شدند.

وی تاکید کرد:‌ جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جوایز مهم و در سطح ملی است که بر اساس هفت معیار منبع فرآیندها، کارکنان، نتایج عملکردی، نتایج محیط زیست و جامعه، نتایج مشتریان و مصرف‌کنندگان بررسی و ارزیابی می‌شوند.

 

منبع: ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار