در حادثه تیراندازی در بندر امام
برادر امام جمعه بندر ماهشهر در حادثه تیراندازی در بندر امام جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۵۷۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 13 March 2018

در حادثه تیراندازی افراد ناشناس در یکی از بازارهای بندر امام برادر امام جمعه بندر ماهشهر از ناحیه سینه مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تأیید این خبر اظهار کرد: ساعتی پیش دو راکب موتورسیکلت با اسلحه شکاری به سوی یک مغازه در بندر امام اقدام به تیراندازی کردند که در این حادثه یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

محسن بیرانوند افزود: تلاش پزشکان بیمارستان برای نجات جان مجروح این حادثه که برادر امام جمعه بندر ماهشهر بود بی‌نتیجه ماند و نامبرده بر اثر شدت جراحات دقایقی پیش جان خود را از دست داد.

وی با تسلیت این حادثه به امام جمعه بندر ماهشهر و خانواده وی، عنوان کرد: تلاش‌ها برای شناسایی عاملان این حادثه آغاز شده و در تحقیقات اولیه مشخص شد که این افراد از یکی از شهرهای اطراف با حضور در بندر امام دست به این جنایت زده‌اند.

یکی از همراهان مقتول و شاهد عینی این حادثه نیز به خبرنگار فارس در بندر ماهشهر گفت: متوفی برای خرید وارد مغازه‌ بستنی‌فروشی شده بود و ما نیز در خودروی وی منتظر نشسته بودیم که دو راکب موتورسیکلت با صورت‌های پوشانده دور خودرو تاب خورده و سپس به سوی مغازه اقدام به تیراندازی کردند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از همراهان‌مان با دیدن این صحنه بسیار وحشت‌زده شد و اقدام به داد و فریاد کرد و از متوفی خواست مغازه را به سرعت ترک کند، در همین بین و در حالی که راکبان موتورسیکلت در حال ترک محل بودند دوباره به صحنه حادثه برگشته و اقدام به تیراندازی مستقیم به مقتول کرده و سپس متواری شدند.

این شاهد عینی ماجرا افزود: این دو موتور سوار صورت‌های خود را کاملاً پوشانده بودند و شناسایی آنها ممکن نبود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار