پس از نایب‌قهرمانی در لیگ برتر واترپلو کشور؛
سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: ما جنگیدیم تا مظلومیت و حقانیت هواداران نفت امیدیه را نشان دهیم و همه بدانند تمام آن جوسازی‌هایی که در امیدیه انجام دادند، صرفا برای تضعیف تیم ما بود.
کد خبر: ۵۷۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴ 12 March 2018

رضا جعفری در خصوص نایب‌قهرمانی تیمش در بیست و هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور، اظهارکرد: متاسفانه در ابتدا با توجه به افولی که تیم‌های نفتی از نظر بودجه و امکانات داشتند، تیم 24 ساعت پیش از آغاز مسابقات برای حضور در لیگ برتر جمع و جور شد ولی هرچه پیش رفتیم، توانستیم با آمادگی و هماهنگی بیشتر در مسابقات حاضر شویم.

وی ادامه داد: در پایان نیم‌فصل اول، تیم سوم جدول بودیم ولی با توجه به این‌که روند تیم‌مان هفته به هفته بهتر می‌شد، در نیم‌فصل دوم از نظر امتیازگیری تیم اول جدول بودیم. همچنین ما در تمام دیدارهای خانگی‌مان هیچ باختی نداشتیم و با قدرت کار کردیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه خاطرنشان کرد: بازی اول فینال در امیدیه با توجه به اشتباهاتی که بازیکنانم داشتند، با تساوی هشت بر هشت به پایان رسید و در بازی دوم که دو روز پیش در تهران برگزار شد، علی‌رغم این‌که از دانشگاه آزاد پیش بودیم ولی به دلیل این‌که بازیکنانم احساسی کار کردند و خودشان را برنده این بازی می‌دانستند، نتوانستیم اختلاف امتیاز را حفظ کنیم و در نهایت با نتیجه هفت بر هشت شکست خوردیم. ما در واقع به تعدد مهره‌های تیم دانشگاه آزاد که تیم قوی‌ای است، باختیم.

وی ادامه داد: ما می‌خواستیم نشان دهیم و ثابت کنیم که تمام جوسازی‌های که علیه تیم ما بود و گفته می‌شد که امیدیه با جوسازی، تنها امتیاز می‌گیرد صحت ندارد. ما در دو دیدار برابر دانشگاه آزاد در مرحله فینال با تمام قدرت بازی کردیم و به اذعان کارشناسان، کیفیت تیم ما نسبت به حریف بالاتر بود.

جعفری گفت: ما جنگیدیم تا مظلومیت و حقانیت هواداران تیم‌مان را نشان دهیم و همه بدانند تمام جوسازی‌هایی که در امیدیه انجام دادند، صرفا برای تضعیف تیم ما بود و گرنه ما تیمی هستیم که حق‌مان را در آب می‌گیریم نه بیرون از آب و تلاش‌مان رسیدن به این مهم بود که موفق هم بودیم.

وی درباره سطح لیگ نیز عنوان کرد: چهار تیم بالای جدول، رقابت نسبتا نزدیکی داشتند و مسابقات در سطح کیفی بالایی برگزار شد. امیدوارم باتوجه به نزدیک بودن بازی‌های آسیایی، این لیگ بتواند به تیم‌ملی کمک کند.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه در پاسخ به این پرسش که نقطه ضعف لیگ را چه دیدید؟ گفت: یکی از بزرگترین مشکل لیگ ما، نداشتن پخش تلویزیونی است و چرا به ورزش‌هایی که ورزش پایه نامیده می‌شود توجهی نمی‌شوند و دیده نمی‌شوند؟ امسال تنها بازی فینال از طریق تلویزیون پخش شد و تا وقتی که پخش تلویزیونی نداشته باشیم، این ورزش دیده نمی‌شود و نباید هم انتظار داشته باشیم که تیم‌ملی در بازی‌های آسیایی مقام بیاورد.

وی بیان کرد: به هر حال تا تبلیغ تلویزیونی نباشد، هیچ شرکتی برای حمایت و اسپانسری رغبت پیدا نمی‌کند و این موضوع تلاش وزارت ورزش،‌ صدا و سیما و فدراسیون را می‌طلبد تا در این زمینه برنامه جدی داشته باشند. به نظر من برطرف شدن این مشکل ساده است و با چند جلسه می‌توان مشکل را حل کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: واترپلو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار