فرمانده انتظامی باغملک خبرداد
فرمانده انتظامی شهرستان باغملک گفت: در آستانه سال نو ماموران نیروی انتظامی موفق به دستگیری باند سارقان مسلح خودرو درشهرستان باغملک شدند.
کد خبر: ۵۷۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 12 March 2018

محسن دالوند پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو درحوزه باغملک و متعاقب آن وقوع چندین سرقت مسلحانه مشابه در شهرستان‌های همجوار مشخص شد که سرقت‌ها توسط یک باند صورت می‌گیرد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات ایجابی ازقبیل آموزش رانندگان درون شهری و برون شهری و اقدامات سلبی لازم، پس از تشکیل یک تیم تحقیقاتی و عملیاتی وکسب خبر ازمنابع، مشخص شد که باند مورد نظر متشکل از 3نفر است که با سلاح سرد و گرم نیت شوم خود را از رانندگان مسافرکش اجرایی می‌کنند.

سرهنگ دالوند گفت: این سارقان مجددا قصد انجام سرقت مسلحانه از راننده خودرویی را داشتند که بلافاصله با اجرای طرح مهار، ماموران موفق به دستگیری این باند 3نفره شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک بیان کرد: سارقان پس از بازجویی‌های علمی و تخصصی به سرقت‌های مسلحانه متعدد معترف شدند که دراین عملیات دو دستگاه خودرو و ادوات مجرمانه نظیر کلت کمری با 5عدد فشنگ مربوطه، شوکر و دوقبضه چاقو کشف و ضبط شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار